Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@23:30:14 GMT

تشکر رییس ستاد روحانی از مردم آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۴۴۶۹

محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در پیامی از حضور با شکوه مردم آذربایجان غربی در سفر انتخاباتی دکتر حسن روحانی تشکر کرد.

به گزارش صدای ایران از سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - متن پیام شریعتمداری به این شرح است:

ملت بزرگوار و رشید استان آذربایجان غربی

امروز هفدهم اردیبهشت ماه شهر زیبای ارومیه و خیابان ها و مراکز حضور دکتر حسن روحانی فرزند برومند ایران و کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، مملو از جمعیتی پرشور و نشاط ، از زن و مرد و پیر و جوان ، خرد و کلان از اقوام و مذاهب و ادیان گوناگون کرد و آذری و فارس بود که در کنار هم رنگین کمان زیبایی از ایرانی کوچک را در مرعی و منظر جهانیان به نمایش گذاشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب وظیفه دارم از سوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی از عموم مردم ، فرهیختگان و اندیشمندان کرد و ترک آذربایجان غربی که با ابراز محبت به خدمتگذار صدیق خود شکوه و عظمتی مثال زدنی در ماه شور و نشاط و قیام و صیام شعبان المعظم آفریدند ، تقدیر و تشکر کنم.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی