Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@00:38:04 GMT

ذوبی‌ها اولین تیم حذف شده ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۴۶۷۲

ذوبی‌ها اولین تیم حذف شده ایران

به گزارش وانانیوز، دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و الاهلی عربستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از لحظاتی پیش در دوحه قطر آغاز شد.

این دیدار با برتری 2 بر صفر الاهلی به پایان رسید.

با این شکست ذوب آهن با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد و اولین تیم حذف شده ایرانی در آسیا لقب گرفت. در این گروه تیم های العین و الاهلی به مرحله یک هشتم صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان شکست خورد و نشان داد از نظر فنی توانایی شکست این تیم را ندارد.

ریوجی ساتو( ژاپن)

تورو ساگارا ،هیروشی یامائوچی( ژاپن)


- اثیری (دقیقه 65) امیر کردی ( دقیقه 84)

- مهدی رجب زاده (ذوب آهن)سعد عبدالعامر (الاهلی)

-

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمد‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مهران درخشان مهر، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده و جری بنگستون

سرمربی: مجتبی حسینی

- احسان پهلوان (ربیع عطایا 74)،

یاسر المسالم، محمد عبدالشفیع، اکیل الصحابی،سعید الموالید،تعیسیر الجاسیم،والد رشید،فتفات زیدیس، سعد عبدالعامر، عبدالفتاح اثیری، محمد اثیری، سالم المعاشر

سرمربی: کریستین گروس

-اثیری (حسین المقاوی34)،فتفا زدیس (امیر کردی 82)عبدالفتاح اثیری (هربی در دقیقه ۹۰)

دقیقه 2+90

ضربه کاشته حسینی با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت

دقیقه 88

اثیری در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما با خوش شانسی ذو ب آهن توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87

شوت مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 84

امیر کردی چند دقیقه بعد از ورود به زمین توانست با یک ضربه دقیق گل دوم تیم الاهلی را به ثمر برساند. در این گل هم مظاهری دچار اشتباه شد.

دقیقه 80

شوت فتفازدیس با اختلاف کمی از بالای دروازه ذوب آهن به اوت رفت.

دقیقه 78

شوت ربیع عطایا را یاسر المسلم دروازه بان الاهلی به کرنر فرستاد.

دقیقه 77

ذوب آهن رو به حملات احساسی و ارسال های بلند اورده که تا این دقیقه حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه 67

حمله نصفه و نیمه ذوب آهن را دروازه‌بان الاهلی مهار کرد.

دقیقه 65

عبدالفتاح اثیری با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل اول الاهلی را به ثمر رساند.

دقیقه 58

الاهلی همچنان بازی را اداره می‌کند زیرا با یک مساوی هم صعود می کند و ذوب آهن هم خیلی نمی‌تواند موقعیت گلزنی خلق کند. شوت درخشان مهر هم از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 53

ضربه کاشته ذوب آهن را مهدی پور زد که دروازه بان الاهلی مهار کرد.

دقیقه 50

حسین المقاوی روی پای حسینی بازیکن ذوب آهن تکل خشنی زد که باعث مصدومیت بازیکن ایرانی شد.

پایان نیمه اول

دقیقه 2+45

الاهلی دو ضربه متوالی کرنر زد که حاصلی برای این تیم نداشت.

در دیگر بازی این گروه تیم العین امارات در نیمه اول یک بر صفر پیروز شد و تک گل بازی را ناصر شهرانی در دقیقه ۳۴ زد با این نتیجه العین صدرنشین گروه خواهد بود.

دقیقه 1+45

فتفازدیس در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و دروازه ذوب آهن بسته نگه داشته شد.

دقیقه 44

ضربه کاشته الاهلی را رشید مظاهری به راحتی مهار کرد.

دقیقه 39

ضربه کرنر ذوب آهن با ضربه سر وحید محمدزاده همراه شد و توپ با فاصله از بالای دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 34

اثیری به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و سرمربی دستور تعویض این بازیکن را داد که اثیری حتی روی نیمکت هم نشست و مستقیم به رختکن رفت.

دقیقه 30

پاس رو به عقب مهدی پور به دروازه بان ذوب آهن یک فرصت گلزنی برای الاهلی ایجاد کرد و ضربه بازیکن الاهلی از بالای دروازه به بیرون رفت اما در این صحنه مظاهری و اثیری بازیکنان ذوب آهن و الاهلی مصدوم شدند.

دقیقه 28

ضربه کاشته ذوب آهن روی سر نژاد مهدی فرود آمد و ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان الاهلی راهی کرنر شد که این کرنر هم حاصلی برای ذوب آهن نداشت.

دقیقه 25

شوت محمدرضا حسینی با اختلاف از کنار دروازه الاهلی عربستان به اوت رفت.

دیدار دیگر این گروه که بین دو تیم العین امارات و بنیادکار ازبکستان برگزار می‌شود هم بدون گل در جریان است. العین صعودش قطعی شده و بنیادکار هم شانسی برای صعود ندارد با این حال نتیجه این بازی تعیین کننده صدرنشین گروه C است.

دقیقه 23

سانتر نصفه ونیمه الاهلی را رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن به راحتی مهار کرد.

ذوب آهن به دلیل میهمان بودن در این بازی مجبور شد که پیراهن دوم خود را برتن کند و بازیکنان ذوب آهن با پیراهن‌های آبی و اناری که شباهت زیادی به پیراهن بارسلونای اسپانیا دارد به مصاف سبز و سفید پوشان الاهلی آمدند.

دقیقه 13

بازیکنان ذوب آهن با انجام یک کار ترکیبی خوب توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی پور رساندند و شوت این بازیکن را دروازه بان الاهلی مهار کرد.

دقیقه 11

شوت احسان پهلوان از کنار دروازه الاهلی عربستان با اختلاف نسبتا کمی به اوت رفت.

دقیقه 9

شوت فتفا زیدیس از داخل محوطه جریمه را دروازه بان ذوب آهن به خوبی مهار کرد.

دقیقه 7

دو تیم کاملا محتاطانه بازی می‌کنند و تا این دقیقه هیچ موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

دقیقه 4

مسابقه دو تیم بدون گل در جریان است. عمر السوما بهترین مهاجم تیم الاهلی که اهل سوریه است به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نیست. او در بازی رفت گل برتری را به ذوب آهن زده بود.

تیم ذوب آهن در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. ذوب آهن اگر تیم دوم گروه شود و استقلال در گروه B به صدر جدول برسد شاهد نبرد دو تیم ایرانی استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان خواهیم بود. بالعکس آن هم می‌تواند رخ دهد.

دقیقه یک

بازی در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر بن جاسم شهر دوحه قطر آغاز شد و اندک تماشاگر عربستانی حاضر در ورزشگاه با بلندگوی دستی تیم الاهلی را تشویق می کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۳- شمس آذر ۲

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

بیشتر بخوانید پیشکسوت استقلال: فدراسیون مایل به دخالت در نتایج از طریق داوران است

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰ / ورزشگاه: آزادی تهران / ۲۵ هزار تماشاگر
سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

شرح گل ها:
استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

استقلال ۲ – شمس آذر صفر (دقیقه ۵۱: مهرداد محمدی): روی پاس در عمق و تماشایی بلانکو، محمدی وارد محوطه جریمه شد که بر اثر خطای محمدرضا رضایی تعادل خود را از دست داد و وحید کاظمی نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که خود محمدی آن را به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.

استقلال ۳ – شمس آذر صفر (دقیقه ۷۶: محمدحسین مرادمند): ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مرادمند وارد دروازه شد تا آبی ها برتری خود را افزایش دهند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۸: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: ارسال ناگهانی پاپی به روی دروازه با وزش باد تغییر مسیر داد و حسینی به زحمت و با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. در ادامه نیز شوت پاپی با برخورد به چشمی، دفع شد.
دقیقه ۴۸: شوت روی پای ایمان سلیمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵: شوت روی پای جلالی با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: اشتباه جعفرپور روی شروع مجدد بازی باعث شد توپ به رضاوند برسد و او با یک پاس، محمدی را صاحب موقعیت کرد که ضربه او با برخورد به پای مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۸: پاس پشت پای دیدنی بلانکو به جلالی رسید که شوت او به پایه تیرک عمودی دروازه، از سمت مخالف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ضربه محکم و والی علی آزادمنش با عبور از تمام بازیکنان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
دقیقه ۷۲: شوت صادق بوصبیح از پشت محوطه جریمه خطرساز شد ولی ضربه او از کنار تیرک راهی اوت شد.

حواشی:

* از حدود ۲ساعت پیش از شروع بازی، ترافیک سنگینی در خیابان چوگان (منتهی به ورودی غربی ورزشگاه آزادی) حاکم بود.

* حدود ۲هزار هوادار شمس آذر پشت دروازه شمالی مستقر شدند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز ارتش، گروه موزیک ارتش به اجرای برنامه پرداخت.

* هواداران استقلال پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم را با لقب عقاب آسیا تشویق کردند.

* شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این دیدار باشد.

* نام رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان مدافعان استقلال به علت مصدومیت در لیست بازی امروز قرار ندارد.

* کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد. همچنین رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال نیز به همراه سایر اعضای تیم روی سکوها نشست.

* فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حضور یافت.

* جواد نکونام سرمربی استقلال به دلیل دوکارته بودن، روی سکوها حضور دارد. در ابتدای بازی، هواداران استقلال علاوه بر باز کرون پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

* هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

کد خبر: 1227679 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان