Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@04:07:07 GMT

مشکلات فنی هواپیمای ترابری نظامی ایرباس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۵۰۴۵

شرکت هواپیماسازی ایرباس برای حل مشکلات فنی هواپیمای حمل و نقل نظامی مدل ای 400 ام به دوازده تا 18 ماه دیگر زمان نیاز دارد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هواپیماسازی ایرباس برای حل مشکلات فنی هواپیمای حمل و نقل نظامی مدل ای 400 ام به دوازده تا 18 ماه دیگر زمان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر یافته های گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان، مشکلات فنی که شرکت هواپیماسازی ایرباس با آن مواجه است احتمالا مانع از آن می شود که هواپیمای حمل و نقل نظامی مدل ای 400 ام عملیاتی شود.به علاوه در این گزارش آمده است این شرکت هواپیماسازی برای حل مشکلات فنی این مدل هواپیما مانند ظرفیت حمل چتربازها، در چارچوب مذکرات جدیدی که با هفت کشور عضو ناتو صورت گرفته است، احتمالا به 12 تا 18 ماه زمان اضافی نیاز دارد.سخنگوی شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد روند حل مشکلات هواپیمای مدل ای 400 ام طی دوازده ماه گذشته پیشرفت خوبی داشته است.این در حالی است که تام اندرس Tom Enders مدیر اجرایی گروه ایرباس ماه گذشته اعلام کرده بود این گروه امیدوار است از کشورهای اروپایی مشتری هواپیمای ای 400 ام کمک مالی دریافت کند تا بتواند مشکلات مربوط به این هواپیما را بر طرف کند.در گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان آمده است گروه ایرباس با توجه به کسری بودجه و درخواست های پیش بینی شده مرتبط با جریمه های دیر کرد، سرمایه گذاری های لازم در این زمینه را انجام نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روح الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.
جمع‌بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 848671 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه تکنولوژی (فناوری) سید ابراهیم رئیسی هواپیما

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران