Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال برای خودش بازی کرد چرا که سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است و قطعاً برای ما بازی نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید جلال حسینی پس از برتری این تیم مقابل الوحده امارات گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در یکی از سخت‌ترین مسابقات خود به برتری دست‌ یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بعد از دیدار با الهلال می‌دانستیم که بازی سختی مقابل الوحده خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: فاصله نزدیک دیدارهای ما در لیگ برتر باعث شده بود مقداری خسته باشیم. البته در دیدار مقابل سیاه‌جامگان با استراحتی که چند تن از بازیکنان داشتند توانستیم امروز با انرژی بیشتری به مصاف الوحده برویم و خدا را شکر با حمایت هواداران ضمن پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار الریان قطر و الهلال عربستان را در طول بازی چگونه پیگیری می‌کردند، گفت: هیچ یک از مسئولان ما نتیجه را به ما نمی‌گفتند و تمرکزمان روی بازی خودمان بود. البته از شادی هواداران متوجه می‌شدیم که الهلال به گل رسیده اما ما در هنگام بازی کاری به نتیجه نداشتیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا قدرت خودمان را به الوحده نشان دهیم. در دیدار گذشته مقابل الهلال نیز سوار بر بازی بودیم و امروز فوتبالی کاملا هجومی به نمایش گذاشتیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل لخویای قطر عنوان کرد: لخویا مانند الریان حریف سختی برای ما خواهد بود. قطعاً دیدار با لخویا یکی از سخت‌ترین مسابقات ما خواهد بود. چرا که این تیم از 4 بازیکن خارجی و بازیکنان ملی‌پوش خوبی استفاده می‌کند. کار سختی در دو مسابقه آینده خواهیم داشت.

وی در خصوص استقبال کمتر هوادارانپرسپولیس نسبت به دیدارهای گذشته، عنوان کرد: حتی اگر یک هوادار نیز به ورزشگاه بیاید وظیفه ما است تا با تمام وجود بازی کنیم، هوادارانمان امسال خیلی به ما کمک کردند و من نیز قبول دارم بلیت مسابقات مقداری گران است. من ممنون این هواداران هستم، امروز نیز آنها آمدند و همه جوره تیم را حمایت کردند.

حسینی در خصوص لطف الهلال در حق پرسپولیس و این که این تیم برای سرخپوشان بازی کرد، گفت: الهلال برای ما بازی نکرد و به دنبال صدرنشین شدن خودش بود. این تیم سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و قطعاً برای کسی بازی نمی‌کند. تمرکزمان روی بازی خودمان بود و حالا نیز باید فقط به دو دیدار آینده فکر کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مشکل مالیاتی خود، که مربوط به زمان حضورش در سپاهان است، گفت: باور کنید هر روز یک خبر در این خصوص به من می‌رسد و واقعاً نمی‌دانم چه کار باید بکنم. ما بدجوری گرفتار شدیم و زورمان نیز به هیچ کس نمی‌رسد.

وی در خصوص دریافت مطالبات خود از باشگاهپرسپولیس گفت: این روند در حال انجام است و ما نیز امروز درصدی از مطالبات خود را گرفتیم.

حسینی در پایان در خصوص مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: واقعاً یک خسته نباشید جانانه به بچه‌ها می‌گویم. کمال کامیابی‌نیا امروز ایثار کرد که به میدان رفت و همچنین محمد‌انصاری، حسین ماهینی و وحید امیری با وجود مصدومیت بازی کردند.

انتهای پیام/

R1362/P1015135/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم