Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:10:19 GMT

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۵۳۲۸

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در مشهد گشایش یافت

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 450 شرکت در 650 غرفه و در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع به ارائه محصولات خود در زمینه گل و گیاه پرداخته اند.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی از استان های مختلف، نمایندگانی از کشورهای روسیه، هلند، ترکیه، تاجیکستان، ترکمنستان، چین، آذربایجان و اندونزی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه های گل و گیاه طبیعی، بذر، کود و ادوات باغبانی در معرض نمایش متخصصان و عموم مردم قرار داده اند.
شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
/60127489 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ۱۰ شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

شرکت‌هایی از تایلند، هنک کنگ و میانمار از دارو‌ها و مکمل‌های دارویی تولید ایران دراین زمینه استقبال کردند.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا ۳۱ فروردین ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان ۱۰ کشور عضو اتحادیه آسه آن است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی
  • استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا
  • استقبال از محصولات پزشکی ایران در مالزی