Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در ورامین، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در سخنرانی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان که دوشنبه شبدر مسجد صاحب‌الزمان(عج) ورامین برگزار شد،حضور در صحنه انتخابات را برای آحاد مردم ضروری و لازم توصیف کرد و اظهار داشت: به اعتقاد عده‌ای، هر کسی که رئیس جمهور شد، بعد از دوره‌اش فاسد شده و به همین دلیل مشارکت در انتخابات فایده‌ای ندارد که باید به این افراد اعلام کنیم دلیل فاش شدن این دزدی‌ها و فسادها، سلامت بودن نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر نظام فاسد بود، آن مسئول فاسد به کار خود ادامه داده و هیچکس نیز متوجه این مسئله نمی‌شد، پس به همین دلیل باید در انتخابات حضور بابصیرتی داشته باشیم.

دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبر بسیار زیادی داشته و احترام بسیار زیادی برای رای مردم قائل هستند، به همین جهت نیز با همه دولت‌های منتخب مردم با هر دیدگاه سیاسی تعامل داشته‌اند.

وی تاکید کرد: مطابق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، رأی مردم است که سرنوشت جامعه را رقم می‌زند و به همین جهت نیز افرادی که می‌گویند ما رأی نمی‌دهیم باید بدانند که رئیس جمهور از بین یکی از 6 نفر فعلی انتخاب خواهد شد اما در حقیقت ما با رأی خود، در سرنوشت‌مان سهیم خواهیم بود.

روانبخش تصریح کرد: نباید به خاطر عملکرد برخی مسئولین صحنه انتخابات را ترک کنیم در غیر این‌صورت ماهواره‌ها وارد صحنه شده و اقدامات مکارانه خود را انجام خواهند داد.

وی گفت: این را باید در نظر داشته باشیم که ما معصوم را انتخاب نکرده و به همین دلیل نیز مسؤولان ما امکانش هست که خطایی کنند، اما در واقع مسؤولان را نیز ما خودمان انتخاب می‌کنیم و لذا در انتخاب‌مان باید دقت زیادی داشته باشیم.

عضو هیئت علمیمؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه مال دنیا مانند آب دریا است و هر کس که از آن خورد سیر نمی‌شود بلکه بیشتر به این مال حریص می‌شود، ادامه داد: اگر انتخاب قبلی ما، هر سال بهتر از سال قبل بوده است باید به فرد مورد نظر زمان دهیم تا به فعالیت خود ادامه دهد، ولی اگر فرد هر سال بدتر از سال قبل شده، نباید به این فرد دیگر اعتماد کنیم.

روانبخش تاکید کرد: اعلام کردیم صدا و سیما در این زمان، وعده‌هایی که رئیس جمهور کنونی در ابتدای دوره قبل داده را منتشر کند تا خود مردم وضع گذشته را با وضع کنونی مقایسه و قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی در ابتدای دوره 4 ساله خود، وعده‌هایی داد و امروز اعلام می‌کند به آمارها کاری نداشته باشید.

دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن خاطرنشان کرد: اگر ملاک سفره‌های مردم است، باید از مردم بپرسیم که اکنون بعد از 4 سال وضعیت سفره‌های شما به چه شکلی است.

وی گفت: با اینکه رهبر اعلام کرده بودند وعده‌ای ندهید که اگر بعداً فیلم شما را پخش کردند آبرویتان نرود ولی امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فعلی ما اعلام می‌کند کدام آدم بی‌عقلی وعده صد روزه می‌دهد.

روانبخش افزود: مگر قرار نبود که عزت به پاسپورت ایرانی باز گردد، پس چرا وقتی که در تفلیس و فرودگاه جده آن وضعیت پیش آمد و همچنین زمانی که فاجعه منا رخ داد، آل سعود حتی عذرخواهی هم نکرد و وقتی امروز برای سفر حج وارد مذاکره شدیم حتی پرچم ایران نیز در جلسه مذاکره وجود نداشته است.

وی ادامه داد: اگر در برجام موشک‌هایمان را تحویل می‌دادیم، موشک‌هایی که امروز در عراق به سمت دشمنان‌مان برخورد می‌کند، به جای عراق در تهران به زمین می‌خورد.

روانبخش تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که نه چرخ سانتریفیوژ چرخیده و نه چرخ صنعت، تا جایی که کارگران در حرم امام خمینی(ره) اجازه صحبت به این رئیس جمهور نداده و متاسفانه شاهد تعطیلی 60 درصدی صنایع هستیم.

وی تصریح کرد: در وضعیت فعلی شرکت‌های داخلی ما تعطیل شده و اشتغال برای کشورهای دیگر ایجاد می شود تا جایی که مشاور رئیس جمهور گفته که ما فقط می توانیم آبگوشت بزباش بپزیم ولی همان را هم به جوانان ایرانی ندادند.

روانبخش خاطرنشان کرد: مجلس ما متاسفانه نظارتی روی مسائل مهم کشور از جمله سند تحقیرآمیز یونسکو 2030 نداشته است.

وی افزود: در تعریف غرب، جهاد و دفاع خشونت است و شهادت‌طلبی نیز خشونت است به همین دلیل نیز درس شهید فهمیده از کتب حذف شد زیرا از دید غرب این مسئله یعنی خشونت و می‌خواهند این مطالب ارزشی و انقلابی را از کتاب های ما حذف کنند.

روانبخش ادامه داد: عادی سازی رابطه پسر و دختر یکی دیگر از مواردی است که می‌خواهند آن را ترویج دهند

وی تاکید کرد: در حال حاضر، بزرگان زیادی اعلام کرده‌اند که حجت‌الاسلام رئیسی اصلح است و واقعا دغدغه دیانت و اصلاح جامعه را دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که ثروت هزار میلیاردی داشته باشد، وزرای هزاران میلیاردی نیز انتخاب کرده و این افراد درد فقر را نمی فهمند اما حجت‌الاسلام رئیسی از 5 سالگی درد یتیمی و فقر را چشیده است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود

بهادری جهرمی گفت: این دولت در طول دوره گذشته تعامل خوبی با مجلس یازدهم داشت، همین مسیر تعاملی دولت با مجلس دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن گرامیداشت شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به طبس و قدردانی از مردم سمنان برای استقبال پرشور از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی اخیر اعضای کابینه، بیان کرد: اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند.

وی افزود: رییس‌جمهور هم‌اکنون در سفر به پاکستان هستند و سعی می‌شود برای تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده شود. ایشان فردا به سریلانکا خواهند رفت و توافقات دوجانبه وجود خواهد داشت و یک پروژه افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین هفته گذشته سومین جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی برگزار شد و این جلسات با توجه به شعار سال و لزوم دخیل کردن مردم و بخش خصوصی در اقتصاد برگزار و دنبال می‌شود.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی پیرامون سفر فردای رییس‌جمهور به سریلانکا گفت: سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا با محوریت توسعه روابط است و با توجه به اقدامات تروریستی و اقدامات خرابکارانه در منطقه، توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور نیز دنبال می‌شود و در زمینه تبادلات اقتصادی اهمیت دارد. حجم تجارت خارجی دو کشور افزایش یافته و صادرات ما به پاکستان هم افزایش داشته است. پاکستان در سال گذشته ششمین مقصد صادراتی برای ما بوده و میزان صادرات از ۱.۵ میلیارد دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است. در این سفر هدف‌گذاری شده که حجم تجاری تبادلات به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

وی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. ارزش این پروژه حدود ۵۰۰ میلیون دلار بوده که توسط دولت سریلانکا تامین شده و کار اجرا توسط نخبگان ایرانی انجام شده است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم