Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@20:55:47 GMT

پروژه فیبر نوری در هشت شهر اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۶۲۹۱

پروژه فیبر نوری در هشت شهر اجرا می شود

به گزارش بولتن نیوز، محسن باقری چناری روز دوشنبه در حاشیه مراسم امضای سند همکاری پروژه فیبرنوری ،در جمع خبرنگاران افزود:حجم سرمایه گذاری اولیه این پروژه 560 میلیون دلار است و با برگشت مرحله نخست سرمایه گذاری اقدام برای سرمایه گذاری های بعدی صورت خواهد گرفت.
براساس تفاهمی که امروز(دوشنبه 18 اردیبهشت) در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگانی از شرکت ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی.ان و شرکت ایرانیان نت به امضا رسید قرار شد این دوشرکت نسبت به ثبت شرکت جدیدی اقدام کنند که 51 درصد سهام آن متعلق به ایرانیان نت و 49 درصد متعلق به ام.تی. ان خواهد بود تا این سرمایه گذار به صورت رسمی سرمایه گذاری خود را برای اجرای پروژه فیبرنوری در هشت شهر ایران آغاز کند.
باقری چناری ادامه داد:سرمایه گذاری برای 3.9 میلیون شماره نصب شده و 1.6 شماره استفاده شده خواهد بود.
طبق مجوز رگولاتوری، شرکت ایرانیان نت مجوز اجرای فیبرنوری در سراسر کشور را دارد.
مدیرعامل اپراتورچهارم فیبرنوری کشورهشت شهری که قرار است فیبرنوری در آنها با سرمایه گذاری خارجی کشیده شود را تهران، کرج، اصفهان، قم، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز و مشهد برشمرد.
سرمایه‌گذاری شرکت خارجی MTN در پروژه فیبر نوری ایرانیان نت با امضای تفاهم‌نامه ای بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و این شرکت انجام شد.

**سهام داران وشخصیت های حقوقی شرکت ایرانیان نت
به گزارش ایرنا، 20 درصد از سهام شرکت ایرانیان نت متعلق به دولت جمهوری اسلام ایران و 80 درصد از سهام آن متعلق به بخش خصوصی و تعاونی است .
سهامداردولتی ایرانیان نت ، شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات با 20 درصد سهم است .
سهامداران بخش خصوصی و تعاونی نیز شامل شرکت گسترش الکترونیک سینا ،شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران،شرکت سرمایه گذاری فناوران توسعه ارتباطات پایوران وشرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است .

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند