Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از راه‎اندازی سامانه 3172 با هدف دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: این امر در رسیدگی و برخورد بهنگام با مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی بسیار مثمرثمر خواهد بود. محمدعلی حمیدیان دبیر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان سیستان و بلوچستان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، از راه‎اندازی سامانه 3172 با هدف دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی خط ۴ رقمی ۳۱۷۲ با عنوان صدای مردم در راستای جذب و احصای مصادیق جرایم تخلفات انتخاباتی بخش عمده ای از جمع آوری اطلاعات با مدیریت زمان انجام شده و این امر در در رسیدگی و برخورد بهنگام به مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی بسیار مثمرثمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر صیانت آرای مردمی به عنوان یک حق الناس اظهار داشت: شرکت در انتخابات از یک سو یک حق اجتماعی و از سوی دیگر یک تکلیف ملی است و وظیفه تمامی نهادها و دستگاه ها حاکمیتی صیانت از این حقوق و تکالیف ملی و اجتماعی است.
دبیر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه با بررسی مستمر فضای امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای رشد مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی می توان به جرئت اظهار داشت در سال جاری یکی از بهترین و سالم ترین انتخابات را طی ادوار گذشته در فضای اجتماعی استان شاهد خواهیم بود و به لطف خداوند و مشارکت مستمر تمامی نهادها و سازمان ها می‌توان انتخاباتی پرشور را به عنوان یک جشن و حماسه ملی رقم زد.
وی در ادامه با اشاره به شایع ترین مصادیق جرایم تخلفات انتخاباتی افزود: تبلیغات زودهنگام، تبلیغات علیه برخی دیگر از نامزدهای انتخاباتی، استفاده از منابع سازمانی، انجام تبلیغات در ساعات اداری، وعده‌های انتخاباتی غیر متعارف و خارج از توان افراد از شایع‌ترین تخلفات و جرایم در فضای انتخاباتی استان است.
حمیدیان با اشاره به اهم اقدامات دبیرخانه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تبلیغات محیطی، تبلیغات در رسانه ملی و نشست‌های گفت و گو محور و استفاده از بنرهای اطلاع رسانی را از مهمترین راهکارهای ارتقای آگاهی همگانی در این حوزه برشمرد و گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در تمامی این مراحل ورود و حضور موثر را داشته است.
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته علاوه بر نشستی که با اصحاب رسانه در راستای حدود و ثغور فعالیت‌های انتخاباتی و رسالت رسانه انجام شد نشستی نیز با روسای ستادهای انتخاباتی استان برگزار شده و باید ها و نباید های انتخاباتی از طریق مبادی ذیربط به اطلاع آنها خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان