Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - از سوی دبیر خانه جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز کردستان اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری و با مشارکت انجمن سینمای جوانان استان کردستان با هدف توجه و ترویج به آیین‌ها و سنن، معرفی فرهنگ و هنر منطقه، ایجاد بستر مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و کشف استعدادهای جوان در اردیبهشت ۹۶ دومین سال برگزاری خود را در پیش روی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره سالانه عکس و فیلم نوروز در کردستان؛ در آغاز کار ۷۰۰ عکس از ۹۲ عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و همچنین در بخش فیلم نیز ۱۷ فیلم به دبیرخانه رسید که توسط داوران شناخته شده ملی و استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بخش عکس مجید سعیدی، مهدی منعم و اسعد نقشبندی ارزیابی و داوری را بر عهده داشتند و در نهایت ۴۵ عکس از ۳۱ عکاس به بخش مسابقه راه یافتند. همچنین ابراهیم سعیدی، جلال ساعدپناه و ستار چمنی گل هم از میان فیلم‌های رسیده ۱۱ فیلم را شایسته حضور به بخش مسابقه دانسته و انتخاب کردند.

در بخش عکس، عکاسانی چون روژین واسمی، امیر صادقی، عمران اشرلو، بهزاد نعمتی، رضا نیکبخت، ثریا علی پناه، شهاب ناصری، ساجد حق شناس، آریز قادری، هادی محمدی، افشین فتاحی، مبین پیمانکار، نایاب پاک سرشت، گلزار فهیم، سامان عباسی، فرهاد مطاعی، بهزاد سهرابی، کاوه ذکریایی نژاد، امید حیدری فر، بهمن شهبازی، سامان زاهدی، مهراد فیض بخش، فرهاد سنندجی، خطیب نصیری، شاهو کریمیان، مسلم گودرزی، منصور سیدمحمدی، آرمان منبری، سیوان فتاحی، میلاد شکیبا و جمشید فرجوندفردا به مرحله مسابقه راه یافته اند.

در بخش فیلم نیز، فیلم سازانی چون کیوان میرکی (چند برداشت از یک فیلم)، رامین نوری(روژدا)، کاوه جاهد(ثمر)، نوید زارع(هفت سین)، نریمان اسماعیلی(نوروز)، فرشید عبدی (خاطرات سفر)، زانیار عزیزی(نوروز)، نوشین نامداری(نوروز)، صادق عزیزی(گولاله نه وروزی)، هیوا صوفیه(یک قوم یک قبیله)، سرکوت نیکدل (مایه حیات) آثارشان به مرحله مسابقه راه پیدا کرد .

گفتنی است، جشنواره فیلم و عکس نوروز از ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ با افتتاح نمایشگاه عکس در نگارخانه ارشاد سنندج آغاز شده و در ۲۵ اردیبهشت ماه در آیین پایانی با معرفی برگزیدگان هر بخش خاتمه می‌یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان از اعلام اسامی معلمان نمونه استان در بخش کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، منوچهر مخدومی اظهار کرد: با اعلام دبیرخانه برنامه شناسایی معلمان نمونه، «آرمان حسنی»، فرهنگی کردستانی به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: آرمان حسنی جزو پرسنل آموزش و پرورش منطقه زیویه است که پیش از این به همراه سه نفر دیگر از معلمان استان برای مرحله کشوری برنامه شناسایی معلمان نمونه سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ معرفی شده بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان ادامه داد: «مرتضی باقری» از آموزش و پرورش قروه، «سلام منوچهری» از مریوان و همچنین «نسرین حسین‌پناهی» از ناحیه یک سنندج نیز سه فرهنگی دیگری هستند که به‌عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده‌اند.

مخدومی با اشاره به معرفی پنج نفر از همکاران این گروه به مرحله کشوری از انتخاب «بهاره مقصودی» به‌عنوان مدیر نمونه استانی، «بتول احمدی‌تبار» معاون آموزشی نمونه، «مهناز نقالی» مربی پرورشی نمونه، «لیلی قنبری» مشاور نمونه و همچنین «فاطمه گشگی» به‌عنوان مراقب سلامت نمونه و منتخبان برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه کیفیت‌بخشی خبر داد.

وی به ابتکار استان در زمینه انتخاب معلم‌یار برتر نیز پرداخت و گفت: «اسعد رحیمی» از آموزش و پرورش با کسب امتیازات لازم در میان خدمتگزاران استان، به‌عنوان معلم‌یار نمونه استان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه معلمان به صورت سامانه‌ای و در گروه کیفیت‌بخشی به صورت ارائه فیزیکی مستندات اجرا شد؛ در آیین متمرکز استانی که روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، از معلمان نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 749164

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه