Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : باید ریل گذاری افزایش اشتغال و توسعه پایدار که از سال 92 در کشور انجام شده است بار دیگر با مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو با رونق کسب و کار ادامه یابد.
وی اظهار داشت : انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و باید اقشار جامعه در این حماسه و جشن ملی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت : همه باید برای افزایش امنیت ایران اسلامی در این همایش سیاسی شرکت گسترده داشته باشیم.
فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته، خاطرنشان کرد : برجام زمینه رشد اقتصادی و رونق کسب وکار در ایران اسلامی را هموار کرد و ایرانیان به این سند ملی افتخار می کنند.
طاهری اضافه کرد : جریان ها و احزاب سیاسی باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی کنند چرا که احترام به نظر و دیدگاه طرفداران نامزدهای انتخاباتی رقیب می تواند در افزایش سلامت برگزاری انتخابات تاثیرگذار باشد.
وی اضافه کرد : با مشارکت پرشور مردم در انتخابات باردیگر جهانیان شاهد اتحاد و همبستگی ایرانیان خواهند بود.
فرماندارگرمسار تصریح کرد : ملت سرافراز ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات لحظه شماری می کنند و از هم اکنون شوق حضور در مناطق روستایی و شهری کشور به ویژه این شهرستان نمایان است.
وی ادامه داد : رای مردم سرافراز ایران اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک می مالد و با عزمی راسخ پرشورترین انتخابات را در 29 اردیبهشت شاهد خواهیم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...

روز گذشته، شنبه 25 فروردین 1403، استاندار محترم قم جناب آقای آقامیری با حضور در مجتمع آموزشی پژوهشی ائمه اطهار علیهم السلام، با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی دامت برکاته، دیدار و گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در چند ماه اخیر و نیز برنامه‌های در دست اقدام در سطح استان ارائه نمود.

آیت الله فاضل لنکرانی ضمن خوش آمدگویی و عرض تبریک عید سعید فطر، فرمود: امروز مردم فداکار ما از جهت اقتصادی در شرایط خیلی حادّ و دشواری قرار گرفته‌اند. از این رو وقتی پیگیری ها و حضور استاندار خود در پروژه های مختلف را مشاهده کنند و ببینند که به راحتی می توانند مشکلاتشان را با او مطرح کنند و او دلسوزانه برای آنها کار می‌کند، تسکین برای آنهاست.

خداوند تبارک و تعالی هم در حق چنین مسئولی که با تمام وجود در میدان خدمت به مردم باشد، لطف و عنایت کرده و راه توفیق را برایش باز می‌نماید.

معظم له در ادامه این دیدار، با اشاره به طرح کاسب امین، افزودند: الحمدلله طرح‌های بسیار خوبی را اجرا کرده اید. همین طرح کاسب امین، بسیار طرح خوبی است و جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها، دلال بازی‌ها وخیانت‌ها را می گیرد و توسعه این طرح باعث می شود قیمت‌ها در یک نرخ معقولی ثابت بماند. مردم عزیز ما از استاندارشان همین انتظار را دارند که مراقبت کند اجناس به اندازه کافی و با قیمت معقول و مناسب در استان باشد.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی ائمه اطهار علیهم السلام در قسمت دیگری از بیانات خود با اشاره به اهمیت مسائل امنیتی در استان بیان داشت: در مورد مسائل امنیتی هم، شهر قم مراحل خیلی مهمی را پشت سر گذاشت. برای مراسم نیمه شعبان، روز انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس، نگرانی هایی بود که با اهتمامی که از جهت امنیتی، شما و عزیزان در نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی در این ایام داشتید، این کار مهم را علیرغم برنامه ریزی عناصر مخرّب دشمن در استان، بدون هیچ اشکالی، به نحو احسن انجام دادید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیانات خود، با اشاره به وضعیت روزه خواری در سطح استان افزود: متأسفانه امسال روزه‌خواری در کشور فراوان بوده و حتی در قم هم تظاهر به روزه خواری مشاهده شده است. امسال برای اولین بار بصورت رسمی رستوران‌ها باز بوده و حتی پشت شیشه هم اطلاعیه ای نزدند. چرا امسال این وضع در کشور و در قم اتفاق افتاد؟

گرچه مراسم های شب های قدر در حرم حضرت رضا علیه السلام یا قم و در همه مساجد و تکایای ایران، بسیار با شکوه و بعضاً بی نظیر بود؛ ولی شکستن حرمت ماه رمضان، مخصوصاً در شهر مقدس قم قابل قبول نیست. برنامه ریزی کنید تا این موضوع در سال‌های آینده پیش نیاید.

معظم له در بخش دیگری از توصیه های خود به استاندار قم، با اشاره به وضعیت حجاب در کشور فرمود: خیلی صریح در صحبت هایم گفته ام که در دولت‌های قبل، متأسفانه دغدغه اجرای مسائل دینی نبوده است؛ ولی بحمدالله در این دولت، خود رئیس جمهور، ‌وزرا، استانداران و بالخصوص جنابعالی، این دغدغه را دارید که جای شکر دارد. در سابق گفته می شد که ما مسئول اقتصادی و امنیتی استان هستیم و بحث فرهنگی به ما ارتباطی ندارد و در یک حد محدودی باید دخالت کنیم! در حالی که مسئول استان، همان اندازه‌ که به مسائل اقتصادی و امنیتی توجه می‌کند، باید به همان مقدار، به مسائل فرهنگی توجه کند؛ بلکه مسائل دینی باید برای او اولویت داشته باشد.

بدانید هنگامی مسائل دینی کاملاً در جایگاه خودش قرار می‌گیرد، که مسئولان اصلی کشور، وزرا، استانداران و مدیران، قبل از مردم، خودشان دغدغه اجرای آن مسائل دینی را داشته باشند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم در قسمت دیگری از این دیدار، با اشاره به فعالیت های فرهنگی درباره حجاب فرمود: در موضوع حجاب، همه حرف این است که چکار می‌خواهید انجام دهید؟ در این خصوص، باید تدابیر خوبی به کار گرفته شود. صحبتی بنده کردم که جریانی راه افتاد و متأسفانه نفهمیدند چه می‌گوئیم! عده‌ای گفتند فلانی با نهی از منکر مخالف است؛ در حالی که مجموعه فرهنگی دفتر ما و شخص خودم، بیش از 20 سال است راجع به حجاب، کار فرهنگی می‌کنیم. برای آشنایی دختران، پرسمان حجاب را در شمارگان های 200 هزار نسخه ای چاپ و منتشر کرده و در پاسخ به این سؤال که آیا حکومت حق دخالت در امر حجاب یا دیگر احکام را دارد یا نه؟ کتاب حجاب و نظام اسلامی را در سطح وسیع چاپ و پخش نمودیم. همین طور کتاب آیات حجاب در قرآن را به زبان فارسی و عربی منتشر کردیم.

فقیه عالیقدر در پایان این دیدار، با اشاره به کم کاری صدا و سیما راجع به حجاب، فرمود: از اشکالات مهم در این بحث این است که در صدا و سیما، بحث‌های راجع به حجاب خیلی کمرنگ است. هر روز باید برنامه ای برای آن باشد تا دختر مسلمانی که هنوز نمی‌داند حجاب را قرآن مطرح کرده و این حکم خداست، آگاهی پیدا کند. مسئله حجاب در قم هم بسیار مهم است و ان شاء الله بتوانید طوری مسئله را حل کنید که بی‌حجابی در این شهر مقدس، موضوع نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...
  • «جهش تولید» باطل السحر مشکلات اقتصادی است
  • «جهش تولید» راه‌ حلی جز مردمی‌سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود