Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: در روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان و نیز افراد معترضی که درباره رای صادر شده هیات نظارت استان شان شکایت داشتند به وزارت کشور و فرمانداری‌ها برای نشر آگهی انتخاباتی و هم برای شروع فعالیت‌های مجوز دار تبلیغات علنی کاندیداها، تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره تعداد و زمان نهایی اعلام تائید صلاحیت شدگان در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار کرد: هنوز در حال بررسی آمار هستیم و نتیجه نهایی را فردا اعلام می کنیم.وی ادامه داد: در جلسه کاری امروز در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به بررسی اسامی ای که از شهرستان ها به دست ما رسیده، می پردازیم. تجری افزود: در روز 20 اردیبهشت اسامی تائید صلاحیت شدگان نهایی شوراهای شهر و روستا از سوی هیات مرکزی مشخص می شود و از اسامی که بدست مان رسیده ممکن است خیلی ها تائید و نیز تعداد زیادی هم از سوی هیات مرکزی رد صلاحیت شوند.سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در روز چهارشنبه(20اردیبهشت) لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان و نیز افراد معترضی که درباره رای صادر شده هیات نظارت استان شان شکایت داشتند به وزارت کشور و فرمانداریها برای نشر آگهی انتخاباتی و هم برای شروع فعالیت های مجوز دار تبلیغات علنی کاندیداها، تحویل داده می شود. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

بر اساس اعلام فرمانداری بیرجند، اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

۱- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار، کد نامزد ۱۱،

۲- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد ۲۲

تبلیغات انتخابات دور دوم، از فردا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟