Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: ما هدف اولمان این بود به که در جمع چهارتیم پایانی باشیم و بعد برای فینال بجنگیم. محمد کسایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان اظهار داشت: بازی سختی مقابل پتروشیمی داشتیم و خوب بازی نکردیم، فشار در این هفته روی بازیکنان زیاد بود به همین خاطر بازی را واگذار کردیم اما امروز با آمادگی کامل و با شرایطی متفاوت به زمین می‌رویم و هرچه در توان داریم در بازی اجرا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور حامدحدادی در پتروشیمی تصریح کرد: تیم پتروشیمی در تمام پست‌ها بازیکن خوبی دارد و کادر فنی خوبی هم دارد، این تیم در شرایط طبیعی هم قدرتمند است چه برسد به اینکه حامدحدادی را هم به بازیکنانش اضافه کرده و به نظر من با این بازیکن قدرتمندتر هم شده است.

سرمربی تیم شهرداری اراک در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال افت و خیزهای زیادی در طول فصل داشتیم اما به جمع چهارتیم رسیدیم، همین الان هم که به نیمه نهایی رسیدیم تیم‌های حاضر از نظر بودجه، سازماندهی و سابقه کادرفنی خوب هستند ما اولین هدفی که داشتیم این بود که در جمع چهار تیم پایانی باشیم و بعد برای فینال بجنگیم.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

کد خبر 6097687

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS