Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:20:11 GMT

بافت فرسوده در صدر مشکلات محلات قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۸۳۹۰

بافت فرسوده در صدر مشکلات محلات قرار دارد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: طبق گزارش‌های به دست آمده موضوع بافت فرسوده در محلات در صدر مشکلات اهالی قرار دارد.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازدیدهایی که طی شورای چهارم از محلات شهر تهران صورت گرفته است، اظهار داشت: کمیسیون نظارت طبق یک زمان‌بندی مشخص بازدیدهایی از محلات انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بررسی‌های صورت گرفته و آمارهای اعلام شده از سوی شهروندان و همچنین شورایاران محلات مشکلات آنها احصا و به کمیسیون‌های مربوطه و به معاونت‌های شهرداری ارجاع شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از محلات با مشکلات بافت فرسوده موضوع امنیت و توجه به مسائل اجتماعی رو به رو هستند، بیان کرد: این مسائل به واحدهای مربوطه ارجاع شده است ضمن اینکه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران روند اجرای درخواست‌های مطرح شده را پیگیری خواهد کرد.

سروری در ادامه با تأکید بر اینکه در بخش نوسازی بافت فرسوده باید حمایت‌های لازم توسط دولت انجام بگیرد، گفت: مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند در این بخش ورود کند ضمن اینکه باید تسهیلات ویژه‌ای از سوی دولت برای نوسازی بافت فرسوده پیش بینی شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در ادامه با تأکید بر اینکه هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز نظارت مستمری بر نحوه مصوبات شورا دارد گفت: در صورتی که خلأیی در اجرای مصوبات شورا ایجاد شود این موارد از طریق هیئت رئیسه و همچنین کمیسیون نظارت پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون‌های مربوطه شورای شهر تهران نیز نظارت مستمری بر نحوه مصوبات دارند، گفت: مواردی که توسط شهرداری اجرا نشود به هیئت رئیسه اعلام و هیئت رئیسه آن را پیگیری می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها