Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:25:28 GMT

حضور رئیسی در مهدیه امام حسن مجتبی(ع)/تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۹۰۷۸

حضور رئیسی در مهدیه امام حسن مجتبی(ع)/تصاویر

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

حضور حجت الاسلام رئیسی در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) درمهدیه امام حسن مجتبی(ع)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری معرفی و برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با حضور صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.

براتلو با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های کانون خدمت رضوی ترویج فرهنگ رضوی است، گفت: از بین چهارده معصوم یک معصوم نصیب خاک ایران شده است که امام رضا (ع) هستند. امام رضا (ع) عالم آل محمد است و مردم ما مشتاق این امام بوده و هرکجا کارشان گره بخورد خودشان را به امام رضا می‌رسانند. مردم با همه گرفتاری‌های که دارند خودشان را به امام رضا (ع) می‌رسانند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در جشن‌های دهه کرامت گفت: از مردم می‌خواهیم در اداره، خانه، مدرسه، محل کار، دانشگاه صلوات خاصه امام رضا (ع) را پخش کنند و در باشکوه شدن فضای رضوی کمک کنند. مردم می‌توانند با نصب پرچم، توزیع شربت و شیرینی مشارکت کنند جشن‌های مردم باید باشکوه برگزار شود و همه مردم در جشن‌ها ورود پیدا کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه خادم یاران برنامه و جشن‌های خودشان را خواهند داشت، افزود: خادم یاران در گذشته سال‌ها در نوبت می‌مانند اما رهبری در حکم تولیت اجازه تأسیس دفتری در استان‌ها را دادند. بر همین اساس اکنون سی هزار خادمیار در کانون‌های خدمت رضوی فعالیت دارند که ۱۷ هزار نفر آنها فعال هستند در حالی که این خادم یاران یک ریال دریافتی ندارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ فعالیت تخصصی از سوی کانون خدمت رضوی انجام می‌شود، افزود: در فعالیت‌های خدمت رضوی باید خیرین هم ورود کنند. زایر اولی‌ها را ما با مشارکت خیرین به مشهد می‌بریم. زایر اولی‌ها کسانی هستند که بالای شصت سال داشته و تاکنون به مشهد نرفته‌اند. ما در خادم یاران تعدادی پزشک داریم که به صورت رایگان قشر محروم مستضعف را درمان می‌کند.

براتلو به ادامه برنامه‌های خادم یاران پرداخت و گفت: مسائل فرهنگی و کتابخوانی، توزیع بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان که بیش از ۵۰۰ زندانی با مشارکت خیرین در استان تهران آزاد شده است، از جمله دیگر اقدامات خادم یاران بوده است. در این مورد فردی بود که به اعدام محکوم شده بود و خانواده مقتول به هیچ وسیله‌ای حاضر به گذشت نبود که با حضور خادم یاران در منزلشان و برکت نام حضرت رضا (ع) فرد از اعدام رهایی پیدا کرد و خانواده مقتول به خاطر امام رضا از قصاص گذشت کردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر اینکه اگر مردم با ترویج فرهنگ رضوی آشنا شوند به داد همدیگر می‌رسند، اظهار داشت: ما باید امام رضا (ع) را به مردم معرفی کنیم. ما تا وقتی امام رضا (ع) را داریم نباید ناامید باشیم. در اربعین سال گذشته ما حضور پررنگی داشتیم.موکب‌های متعددی را برپا کردیم که همگی با مشارکت مردم بوده است.

وی ضمن امیدواری همراهی دستگاه‌های مختلف در دهه کرامت گفت: جشن‌های ولادت حضرت معصومه (س) در همه شهرستانها برگزار می‌شود. جشن بزرگ ولادت حضرت رضا (ع) در تهران به صورت میدانی و در همه شهرستانها صورت خواهد گرفت. همچنین اهتزاز پرچم متبرک حضرت رضا (ع) در همه استان‌ها و در تهران در تپه‌های عباس آباد تهران از دیگر اقدامات کانون‌های خدمت رضوی در دهه کرامت است.

براتلو با اشاره به حضور پررنگ در نمایشگاه کتاب گفت: در نمایشگاه کتاب حضور فعال خواهیم داشت. در پویشی که در این نمایشگاه رقم خواهد خورد ۸۸۸۸ کتاب نذری را افراد به روستاهای محروم تقدیم می‌کنند.حضور در نماز جمعه، شب شعر و چهارشنبه‌های امام رضایی به صورت پرشور از جمله دیگر برنامه‌های خادم یاران خدمت رضوی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اشتغال امر مهمی در جامعه امروز محسوب می‌شود گفت: با وام‌هایی که در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌دهیم، تولید انجام شده و تولیدات آنها در بازارچه‌های عرصه محصولات در مناطق مختلف به فروش خواهد رسید.

کد خبر 6100266 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • عکس/ حضور رئیسی در جشن گرامیداشت روز دختر
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • گفت و گوی کامل مجتبی رحماندوست کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس
  • حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)