Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بخشنامه فدراسیون فوتبال به‌جا نبود و باید راهکار دیگری ایجاد می‌کرد تا دست‌وپای ما بسته نشود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی‌اکبر طاهری درخصوص صعود تیم فوتبال پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد اظهار داشت: در گروه سختی قرار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه می‌توانستیم بهتر و زودتر از این‌ها صعودمان را قطعی کنیم. به هر حال همه‌چیز به روز آخر کشیده شد و خوشحالی‌اش برای هواداران ماند. با توجه به پایان لیگ، برای ادامه بازی‌های آسیایی برنامه خاص خودمان را داریم.

وی با اشاره به نیمکت ضعیف پرسپولیس و خالی بودن دست برانکو ایوانکوویچ، تاکید کرد: در اوایل نیم‌فصل اول، ما نیمکت خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه خارج از برنامه‌ریزی انجام شده و قول و قرارهایی که با برخی از بازیکنان‌مان گذاشته بودیم، بدون اطلاع ما جدا شدند و همین موضوع باعث شد نیمکت ما ضعیف شود. به ناچار، باید فصل را تمام می‌کردیم. با توجه به شرایطی که الان داریم و هنوز زمان نقل‌وانتقالات فرا نرسیده، با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات سازمان لیگ، در پست‌هایی که در آن ضعف داریم بازیکن جذب می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پیوستن گادوین منشا به این تیم، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با برانکو، شرایط تیم خود و بازیکنان مدنظر را بررسی کردیم و آنها را زیر نظر گرفتیم. ما چند بازیکن را زیر نظر داشتیم که یکی از آنها گادوین منشا بود. بر همین اساس، مذاکراتی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام دادیم و زمانی که نهایی کردیم، به اطلاع عزیزان رساندیم.

طاهری به انتقاد از بازیکنان در خودداری از تمرین به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان پرداخت و خاطرنشان کرد: طبق روالی که در باشگاه داریم، با جدول خودمان خوب پیش رفتیم و حتی نسبت به سال گذشته هم بهتر بودیم اما بچه‌های ما عجولانه به این موضوع ورود کردند. آنها نباید اجازه می‌دادند کار به آنجا برسد. با هماهنگی و نشست‌هایی که داشتیم، این مسئله حل شد. نتیجه‌اش را هم روز گذشته دیدید که تیم چقدر همدل، یکدل و خوب بود و توانست یک نتیجه خوب را مقابل الوحده کسب کند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، گفت: یک بخش مطالبات بازیکنان ما جاری است و بخشی دیگر به فصول گذشته برمی‌گردد. چه در بخش بازیکنان و کادر فنی، چه در بحث تجاری و چه در بحث الزامات قانونی که بار سنگینی روی دوش باشگاه می‌گذارند. احکام قضایی گاهی اوقات از سوی محاکم داخلی یا بین‌المللی صادر می‌شود که شرایط نقدینگی باشگاه را متاثر می‌کند و ما ناچاراً باید از سرمایه‌هایی که داریم هزینه کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسدود شدن حساب این باشگاه، خاطرنشان کرد: موردی داریم که در باشگاه هیچ ثبتی نیست اما می‌گویند که پرداخت شده است. این موضوع را تایید هم می‌کنند و حتی به عنوان شاهد از افرادی که از باشگاه رفتند هم استفاده می‌شود. بعد هم متاسفانه حکمی علیه ما صادر می‌شود و حساب ما را مسدود می‌کنند. پولی که در آنجا بود و روی آن برنامه‌ریزی کردیم،‌ از دست ما خارج می‌شود. در همان بازی با الهلال عربستان که در عمان انجام دادیم، برنامه‌ریزی کرده و به بچه‌ها قول داده بودیم اما متاسفانه همان لحظه و همان روز با بسته شدن حساب باشگاه، نتوانستیم به آن تعهدمان عمل کنیم. طبیعی است که این موضوع، نارضایتی در بچه‌ها ایجاد می‌کند. البته با رابطه‌ای که با بچه‌هایمان داریم، آنها صحبت‌ها را می‌پذیرند اما خود ما این تعهد سنگین را بر دوش‌مان داریم. امیدوارم از سوی سازمان‌های نظارتی کمی بیشتر توجه شود تا بتوانیم مشکلات گذشته که انباشته شده و ما را اذیت می‌کند را از پیش رو برداریم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا خبری جدیدی از پرونده شکایت ژوزه مانوئل نیست، اظهار داشت: فعلا خبر جدیدی نیست. اگر خبری باشد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان فعلی پرسپولیس، اشاره کرد: 90، 95 درصد بازیکنان قرارداد دارند. کار جلال حسینی هم که قرارداد ندارد را هم انجام دادیم و منتظریم که به لحاظ قانونی در فصل‌ نقل‌وانتقالات را ثبت کنیم. یکی، دو نفر دیگر هم کارهایشان را انجام دادیم که به‌زودی قراردادشان را ثبت می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با وجود محدودیتی که فدراسیون فوتبال برای تیم‌های بدهکار نظر گرفته، شما چطور با منشا قرارداد بستید، خاطرنشان کرد: هیچ باشگاه و سازمانی بدون تبادلات و تعاملات اقتصادی وجود ندارد. شاید در همین ارتباط اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد و همین اختلاف نظرها پس از کشیده شدن به محاکم مختلف، منجر به صدور رأی شود. حالا رای می‌تواند به نفع یا علیه ما باشد. نمی‌توانیم فعالیت‌های خودمان معلق کنیم تا این مشکل برطرف شود. اگر باشگاه هیچ فعالیتی نکند، هیچ اختلاف نظری هم وجود ندارد که این هم نمی‌شود یا هیچ داوری و هیچ محکمه‌ای به وجود نمی‌آید.

طاهری به انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در ابلاغ این بخشنامه پرداخت و اظهار داشت: این بخشنامه به‌جا نبود و فدراسیون فوتبال باید راهکار دیگری ایجاد می‌کرد. البته شاید نیت این کار، خوب بود و آنها می‌خواستند از صدور رای فیفا علیه ایرانی‌ها جلوگیری کنند اما هیچ باشگاهی در هیچ دوره‌ای نمی‌آید که هیچ پرونده‌ای نداشته باشد. ما می‌خواهیم به مراحل بالاتر برویم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. اگر این‌طور دست‌وپای ما بسته باشد، نمی‌توانیم نتایج مورد نظرمان را به‌دست آوریم.

وی در پایان از هوادارانی که در دیدار مقابل الوحده، به ورزشگاه آمدند، تشکر کرد و خاطرنشان کرد: از هواداران‌ عزیزمان که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم و دستان‌شان را می‌بوسم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی