Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:00:11 GMT

تشکیل دولت اسلامی رکن اصلی ماندگاری نظام و انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۹۴۷۶

تشکیل دولت اسلامی رکن اصلی ماندگاری نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: تشکیل دولت اسلامی یکی از ارکان اصلی انقلاب و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از نخبگان علمی شهرستان البرز صبح امروز با فرمانده سپاه امام رضا(ع) این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ علیرضا حیدری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های این مملکت بوده و دولت‌ها باید قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در روز 29 اردیبهشت ماه حادثه بزرگ سیاسی برگزار می‌شود که به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری در این انتخابات اولویت نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع ) شهرستان البرز ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد.

وی به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز تشکیل شدافزود: تشکیل دولت اسلامی یکی از ارکان اصلی انقلاب و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در راستای تشکیل دولت اسلامی تلاش کرده و یکی از راه‌های داشتن دولت اسلامی انتخاب اصلح در انتخابات است.

وی بیان کرد: برخی از نخبگان که دانشمندان هسته‌ای کشور بوده با کم کاری و بی‌توجهی دولت در جاهایی کار می‌کنند که در شان یک نخبه ایرانی نیست و وقتی ارزش دانشمندان یک ملت توسط دولت حفظ نشود آن ملت به ذلت می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی در هیچ کدام از دولت‌ها توهینی به ملت دیده نشده بود ولی در این دولت به منتقدان پیش از 30 مورد توهین به مردم و منتقدان و دلسوزان ملت شده است.

وی با بیان اینکه سایه جنگ را حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب و عزت مردم از کشور دور کرده است، افزود: مردم همیشه در صحنه این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان این نظام فهمانده‌اند که مردم این سرزمین از جنگ هراسی ندارند.

حیدری خاطرنشان کرد: افرادی که تولید هسته‌ای ایران را نابود کرده و سیمان را جایگزین آن کردند دانسته و ندانسته 17 سال کشور ایران را از تکنولوژی هسته‌ای به عقب کشانده‌اند و ملت ایران بدانند که عقب افتادن در شان این مردم نیست.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به سخن رئیس جمهور گفت: این انقلاب همیشه حامی هنرمندان بوده چنانکه ربنای شجریان بعد از انقلاب توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران بخش شده و محمدرضا شجریان را به عنوان یک هنرمند به ملت ایران شناساند اما هنری که به ابتذال کشیده شود دیگر هنر نیست چنان که لحظات معنوی دم افطار و سفره‌های خالصانه مردم ایران دیگر جایگاهی برای هنر به ابتذال کشیده این هنرمند نداشت و وی این موضوع را فهمیده بود اما گویا دایه‌های دلسوزتر از مادر این روزها زیاد شده‌اند.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است