Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیرت انگیز از در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با بیان اینکه طبیعتا شرکت در انتخابات و رای دادن ، نیازمند احراز هویت واجدین شرایط است و در این رابطه شناسنامه مهترین سند هویتی محسوب می شود ، افزود : تمهیدات و پیش بینی هایی که انجام یافته ، دراداره ثبت احوال مرکز و تمام شهرستانهای استان خدمات لازم در این زمینه با حداکثر سرعت انجام و ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه تصریح کرد : چنانچه افراد نسبت به تعویض شناسنامه قبلا درخواست داده اند این شناسنامه ها آماده تحویل هستند ، لذا متقاضیان هرچه زودتر برای اخذ شناسنامه های تعویضی خود به ادارات ثبت احوال استان مراجعه کنند و افرادی که در روزهای منتهی به انتخابات ، به دلایل مختلف نظیر ، مستعمل بودن و عکس دار نمودن شناسنامه ؛ درخواست تعویض شناسنامه بکنند ، به تمام ادارات ثبت احوال استان ابلاغ شده که خدمات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام و شناسنامه های جدید سریعا صادر و به متقاضیان تحویل گردد .

وی اضافه کرد : شناسنامه های جدید در صورت امکان درهمان روز درخواست درهمان لحظه صادر و ارائه می گردد ولی در مراکزی هم که با ترافیک کاری مواجهه باشیم حداکثر تا 48 ساعته صادر و به مردم تحویل داده می شود.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی در رابطه با کسانی که کارت ملی برای ارائه شماره ملی ندارند ، هم گفت : هر شهروندی که کارت ملی یا کارت هوشمند ملی در دسترس اش نباشد می تواند با شماره ملی مندرج در شناسنامه در انتخابات شرکت کرده و رای دهند و چنانچه بر روی شناسنامه شان هم شماره ملی نداشته باشند می توانند با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال استان نسبت به دریافت شماره ملی اقدام کنند.

محمد حیرت انگیز همچنین اظهار داشت :چنانچه متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولتی دارای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال درخواست تعویض شناسنامه کرده اند سعی کنند قبل از انتخابات با مراجعه به این دفاتر نسبت به اخذ شناسنامه هایشان اقدام کنند و در صورتیکه در روز انتخابات به این دفاتر مراجعه کنند ، ما هفته آینده به دفاتر پیشخوان خدمات دولتی نیز ابلاغ خواهیم کرد که در روز 29 اردیبهشت ماه برای تحویل شناسنامه کسانی که در خواست تعویض داده و شناسنامه جدید صادر شده و در این دفاتر موجود است ، آماده و حاضر باشند .

وی در ادامه یادآور شد : در روز 29 اریبهشت ماه تمام ادارات ثبت احوال استان آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در پایان سخنان خود با پراهمیت دانستن انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد و گفت : انشاالله در 29 اردیبهشت همایش بزرگ ملت شریف ایران پای صندوق های رای ، مردم سالاری دینی را به نحو مطلوب بر کل دنیا به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت