Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@08:20:31 GMT

چرا مناظرات نمایندگان کاندیداها پخش نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۰۵۸۵

به گزارش شریان نیوز،به نقل از مهر؛ سید احسان هادی زاده هاشمیسخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره زمان برگزاری مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این رابطه هنوز جمع بندی نکرده ایم و فعلاً جزئیات این برنامه معلوم نیست.

وی درباره علت مبهم ماندن این بخش از تبلیغات انتخاباتی گفت: عدم اجماعی که بین برخی از نامزدها برای مناظره نمایندگان آنها وجود دارد، این کار را قدری برای ما سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پس از جمع بندی و مشخص شدن زمان، جزئیات آن اعلام می شود، تصریح کرد: امیدواریم تا بعد از برگزاری مناظره سوم نامزدها، تکلیف مناظره نمایندگان آنها نیز معلوم شود.

اخیراً حسام الدین آشنا، نماینده ستاد حسن روحانی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود عنوان کرده بود که برای برگزاری مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات آمادگی دارد اما پاسخی دریافت نکرده است؛ در پی انتشار این پست، الیاس نادران، نماینده ستاد سیدابراهیم رئیسی در نامه ای آشنا، آمادگی کامل خود را برای مناظره اقتصادی با نمایندگان روحانی و جهانگیری در هر مکانی به انتخاب آنها، اعلام کرد.

در پی این اعلام آمادگی نماینده رئیسی، حسام الدین آشنا ابتدا عنوان کرد که بعد از مناظره سوم به این پیشنهاد فکر می کند و سپس با انتشار پست جدیدی در کانال تلگرامی خود، شروط جدیدی برای برگزاری این مناظره مطرح کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود