Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:12:53 GMT

تکمیل فضای سرچشمه شوقان نیازمند تخصیص اعتبارات است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۰۸۰۲

تکمیل فضای سرچشمه شوقان نیازمند تخصیص اعتبارات است

بجنورد- شهردار شهر شوقان گفت: تکمیل فضای گردشگری سرچشمه شوقان نیازمند توجه جدی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی و تخصیص اعتبارات لازم است.

حسین حسنی درگفت وگو با قدس آنلاین، اظهارکرد: شوقان یکی از شهرهای تازه تاسیس شهرستان جاجرم در خراسان شمالی است که از جاذبه های بسیار خوب و زیاد گردشگری برخوردار است اما این در حالیست که هنوز مردم استان و گردشگران با این منطقه آشنایی لازم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر معرفی جاذبه های گردشگری شهر شوقان افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری استان باید جاذبه های گردشگری این شهر را به مردم معرفی کند زیرا در صورت شناخت مردم و گردشگران از این مناطق، شوقان به یکی از مناطق نمونه گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

حسنی سرچشمه شوقان را یکی از مناطق خوب گردشگری عنوان کرد و گفت: این در حالیست که با قول تخصیص اعتبار برای تکمیل فضای سرچشمه شوقان از سوی مسئولان، اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: وجود آرامش و نبود تخلفاتی از قبیل سرقت، نزاع دسته جمعی ودیگر تخلفات تاکنون در این نقطه گردشگری مشاهده نشده و این موضوع به جذب هرچه بیشتر مسافران و گردشگران کمک می کند.

حسنی خاطرنشان کرد: اگر اداره کل میراث فرهنگی استان در تکمیل فضای سرچشمه شوقان با شهرداری این شهر مساعدت داشته باشد گردشگران این منطقه نیز همانند سایر مناطق معروف استان افزایش خواهد یافت.

شهردار شوقان گفت: قلعه باستانی کفشدوزک یا کلاهدوزک، غار گنج کو و غار امن از دیگر حاذبه های تفریحی شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم است

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه