Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتای استان ایلام گفت: پلیس فتا بر فضای مجازی استان اشراف کامل دارد و به صورت ریز تمام امور تبلیغاتی انتخابات را رصد،پایش و نظارت می‌کنند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ «علی جمالی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زمان کم باقی‌مانده به شروع فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر از همه نامزدها و طرفداران آن‌ها خواست در حین تبلیغات قانون و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هرگونه تهمت، افترا،توهین و تخریب به کاندیدهای رقیب در فضای مجازی تخلف و جرم محسوب می‌شود، افزود: کسانی که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند قانون را رعایت کنند.

جمالی با اشاره به اینکه با توجه به بافت قومی و قبیله‌ای در استان هرگونه تبلیغ سوء،تأثیر منفی بر جا می‌گذارد، تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها همه اصول درست تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم، پرشور،بانشاط و دشمن‌شکن باشیم.

وی ادامه داد: پلیس فتای استان اشراف کامل بر فضای مجازی استان دارد و به صورت ریز تمام امور تبلیغاتی انتخابات را رصد، پایش و نظارت و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس پلیس فتای استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی برای برخورد به موقع و سریع با تخلفات انتخاباتی صورت گرفته است، افزود: بر اساس ماده 6 دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات کاندیداها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در فضای مجازی در سامانه «بیتاک» یعنی سامانه یکپارچه‌سازی تبلیغات ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر