Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@22:01:22 GMT

تنور انتخابات با تبليغ خلاق داغ‌تر مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۱۴۷۲

خبرگزاري آريا - استفاده نامزدها و ستادهاي انتخاباتي از الگو، نماد و شعارهاي گوناگون بازتابي از هويت، مشي سياسي و اهداف آنان است.

به گزارش ايسنا، همان گونه که خلاقيت در اين فرايند نتيجه مطلوب را براي بازيگران عرصه رقابت به بار خواهد آورد، کپي برداري و همسان سازي هاي نابجا نمره اي منفي در رقابت ها به شمار مي آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين بني اردلان يکي از فعالان سياسي خراسان شمالي در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، با اشاره به اينکه در حال حاضر آن شور مورد نياز براي تبليغات انتخاباتي در اين استان کمتر به چشم مي خورد، گفت: وجود خلاقيت و استفاده از روش هاي متفاوت يکي از راهکارهاي مهم براي جذب مخاطب و ايجاد نشاط انتخاباتي است.
وي با بيان اينکه متاسفانه ابتکارات تبليغات انتخاباتي در اين دور از انتخابات در اين استان به رکود رفته است، افزود: يکي از علت هاي اين امر وجود فضاي مجاز و استفاده از تلگرام است بطوريکه مشاهده مي شود تعداد زيادي گروه که در هر يک چندين هزار نفر عضو شده اند، تشکيل شده است.
بني اردلان ادامه داد: وجود فضاي مجازي سبب شده تا بسياري از ستادهاي تبليغاتي امر ده‌گردشي را به فراموشي بسپارند اين درحاليست که قسمت اعظم از پتانسيل ها در مناطق روستايي استان وجود دارد.
وي تاکيد کرد: وجوه اعطايي به ستادها يکي ديگر از دلايل عدم ايجاد خلاقيت در تبليغات کانديداهاي رياست جمهوري در اين استان است که اعضاي ستاد با مبالغ کم نمي توانند فعاليت هاي گسترده اي داشته باشند.
به گفته بني اردلان، از سوي ديگر اگر تعداد کانديداهاي رياست جمهوري بيش از تعداد کنوني بود رقابت ها تنگاتنگ و تبليغات نيز با شور و شوق خاص‌تري انجام مي شد.
وي به انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز اشاره کرد و گفت: ادغام اين دو انتخابات داراي معايب و مزيت هايي است حضور حداکثري مردم و ايجاد شور و شوق انتخاباتي از مزيت هاي ادغام اين دو انتخابات است.
بني اردلان درباره معايب ادغام اين دو انتخابات نيز اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زيادي از افرادي که فعال سياسي هستند و مي توانند به خوبي تبليغات انتخابات رياست جمهوري را مديريت کنند اما اين افراد کانديداي انتخابات شوراي اسلامي شده اند که شنيده شده براي تبليغات خود جلسات پشت پرده برگزار مي کنند و با شروع انتخابات شوراها از ظرفيت تبليغاتي اين افراد براي انتخابات رياست جمهوري محروم خواهيم شد.
حسن منفرد دبير حزب همبستگي خراسان شمالي در ادامه در گفت و گو با ايسنا، يکي از علت هاي کم بودن خلاقيت در تبليغات انتخاباتي در اين استان را فضاي مجازي بيان کرد و گفت: در حال حاضر بسياري از تبليغات در فضاي مجازي در حال انجام است.
وي با بيان اينکه بسياري از روستاهاي خراسان شمالي با مشکل آنتن دهي خطوط موبايل و شبکه هاي صدا و سيما مواجه هستند، بيان کرد: روساي ستادهاي انتخاباتي براي حل مشکل در اين مناطق بايد ستادهاي انتخاباتي را برگزار کنند اما متاسفانه در اين دور از انتخابات مشاهده مي شود که ستادهاي انتخاباتي رياست جمهوري در بسياري از روستاهاي استان برپا نشده و حتي در بسياري از روستاها اثري از يک برگ تبليغات انتخابات رياست جمهوري نيست.
منفرد با تاکيد بر اينکه پرشور بودن انتخابات براي کشور ما بسيار مهم است، تصريح کرد: يکي از مهمترين راه هاي تبليغاتي خود شهر و ايجاد يک موج در ميان شهروندان است که از اين طريق شور انتخابات داغ تر مي شود.
ميثم عزيزي دبير حزب اراده ملت ايران در خراسان شمالي نيز در گفت و گو با ايسنا با گلايه از اينکه هيچ خلاقيتي در نحوه تبليغات کانديداهاي رياست جمهوري در ستادهاي تبليغاتي اين کانديداها در اين استان مشاهده نمي شود، گفت: يکي از علل بروز اين مشکل شايد عدم استفاده بهينه از ظرفيت هاي افراد موجود در ستادها باشد.
وي با تاکيد بر اينکه خلاقيت در ستادهاي انتخاباتي دو دور گذشته انتخابات رياست جمهوري در اين استان بسيار به چشم مي خورد و از سوي ديگر اين امر سبب شده بود تا يک شور انتخاباتي در فضا به وجود آيد، افزود: حداقل کاري که در دو دوره گذشته توسط روساي ستادها در اين استان به چشم مي خورد اين بود که از سخنرانان برجسته براي تبليغات دعوت مي کردند.
عزيري خاطرنشان کرد: در دو دوره گذشته نامزدهاي انتخاباتي به استان دعوت مي شدند امر تبليغات را انجام مي دادند اما در اين دور از انتخابات تاکنون هيچ يک از کانديداهاي رياست جمهوري به اين استان سفر نکرده است.
دبير حزب اراده ملت ايران در خراسان شمالي با تاکيد بر اينکه استفاده از ساير سخنرانان در ايجاد شور انتخاباتي بسيار مورد اهميت است، ادامه داد: اما روساي ستادها از اين ظرفيت نيز غافل بوده و تاکنون فقط دو سخنران کشوري براي تبليغات کانديداهاي خود به اين استان سفر کردند و بايد روساي ستادهاي انتخاباتي فرصت باقي مانده را غنيمت بشمارند و از اين ظرفيت براي داغ کردن تنور انتخابات استفاده کنند.
عزيزي اظهار کرد: شايد کم تجربگي روساي ستاد انتخاباتي موجب شده تا هنوز نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري و يا سخنرانان برجسته به اين استان سفر نکرده باشند.
وي تصريح کرد: يکي ديگر از مشکلاتي که هم اکنون وجود دارد اين است که دو دستگي ميان ستادهاي انتخاباتي به وجود آمده به عنوان مثال يک نامزد انتخابات رياست جمهوري در يک شهر خراسان شمالي داراي يک ستاد مرکزي، يک ستاد مردمي؛ يک ستاد جوانان و ... است که اين امر سبب مي شود تا ناهماهنگي براي اجراي برنامه هاي آن ها به وجود آورد.
عزيزي افزود: از سوي ديگر ستادهاي تبليغات انتخابات رياست جمهوري در اين استان از مناطق حواشي شهر و روستاها غافل شده اند و بايد امر تبليغات در اين امر نيز انجام شود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد در ماه آوریل بیش از ۷۶ میلیون دلار کمک‌های مالی را جمع آوری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد در ماه آوریل بیش از 76 میلیون دلار کمک های مالی را جمع آوری کرده که این بیش از نیمی از این رقم از سوی اهداکنندگان کمک های خرد بوده است.

براساس این گزارش، رقم کمک های مالی جمع آوری شده در ماه آوریل برای ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان بیشتر از رقم جمع آوری شده در ماه مارس که 65/6 میلیون دلار بوده، است.

دو مشاور ارشد کمپین ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کردند جمع آوری بیش از نیمی از این رقم از بین اهداکنندگان خرد و کوچک، نشان می دهد که پایگاه ما پرانرژی است. حزب جمهوری خواه متحد است و رای دهندگان سراسر کشورآماده جنگیدن با جو بایدن و انتخاب دونالد ترامپ هستند.

این در حالی است که ترامپ و کمیته ملی جمهوی خواهان میزبان اهداکنندگان کمک های مالی و سیاستمداران برجسته از جمله امیدهای معاونت رئیس جمهور در آینده، برای جمع آوری کمک های مالی در فلوریدا بود.

انتظار می رود این نشست کمک های مالی برای کمپین ترامپ را افزایش دهد در حالی که دونالد ترامپ درگیر پرونده های متعدد حقوقی و کیفری و پرداخت هزینه های سنگین حقوقی بایت این پرونده ها است.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی‌اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده‌ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

در تازه ترین مورد، دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی از چند روز پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

انتظار می رود این دادگاه حدود 6 هفته به طول بیانجامد.در حال حاضر ترامپ در این دادگاه به جرم اهانت به دادگاه و نقض حکم حق السکوت به پرداخت 9 هزار دلار جریمه محکوم شده است.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد.

نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپترامپ 9 هزار دلار جریمه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار