Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات و حضور در آن تکلیف و وظیفه ملت است و برای اینکه کشور به خوبی و درراستای ارزش های آن اداره شود باید رییس جمهوری را انتخاب کرد که ولایتمدار و انقلابی باشد، بیشترین دیدگاههای مردم ماهنشان این است که رییس جمهور نباید مخالف رهبر انقلاب حرکت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، انتخابات بعنوان مهم‌ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می‌شود، در نتیجه، انتخاب نامزدهای مورد نیاز برای تصدی مسئولیت‌ها اهمیتی معادل تعیین آینده یک نظام و مملکت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، بارها ضمن تأکید بر تکلیف بودن شرکت در انتخابات، نتیجه ی حضور مردم را حفظ نظام جمهوری اسلامی از تهدید های دشمنان دانسته اند و با توجه به اینکه حفظ نظام اسلامی نیز طبق دیدگاه ایشان از اوجب واجبات است در نتیجه می توان دریافت که حضور در انتخابات و شرکت در آن نه تنها یک وظیفه اجتماعی است بلکه از واجبات دینی و شرعی نیز به حساب می آید.

این روز ها هم که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم و با توجه به دیدار های مختلف رهبر انقلاب حضرت آیت الله الامام خامنه ای مدظله العالی با اقشار مختلف بر حضور حدا اکثری و انتخاب اصلاح تأکید می فرمایند.

کریمی در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهار کرد: بیشترین مسئله ما در انتخابات و علل حضور در آن این است که به فرمایشات رهبر انقلاب لبیک بگوییم و به کسانیکه چشم تیز به این مملکت دوخته اند تا به اهداف شوم خود برسند ثابت کنیم ملت غیور ایران اسلامی همیشه پشت انقلاب، رهبری هستند و در تمام عرصه های مهم شرکت کرده و مملکت خود را با اقتدار خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه آنچنان که حضور در انتخابات مهم است، انتخاب فرد اصلح و ولایی و انقلابی هم به مراتب بالاتر از آن مهم می باشد، افزود: مردم ضمن اینکه حضوری پرشور باید در انتخابات داشته باشند باید در این دوره تلاش شود که رئیس جمهوری انتخاب کنیم تا بیشترین تبعیت را از رهبری داشته باشد. رییسجمهور آینده نباید به آمریکا و دشمنان اعتماد کند بلکه باید حکومت را از درون تقویت کند و اقتدار ایران اسلامی را همچنان در هر برهه ای بالا ببرد.

یکی دیگر از شهروندان ماهنشانی با بیان اینکهحضور پرشور مردم در انتخابات همان طور که بزرگان می گویند معادلات دشمنان را بهم می ریزد، گفت: ما از وقتی که یادمان می آید این دشمنان ایران اسلامی همیشه برای براندازی آن نقشه های فراوانی کشیدند و اجرایی می کنند از جنگ های سخت نظامی گرفته تا جنگ نرم ، اما مردم همیشه در برابر آنها با مقاومت ایستادگی کردند و برای امنیت و اقتدار کنونی زحمات فراوان و جانفشانیهای زیادی کشیده شده است، پس نباید به راحتی در برابر آنها کوتاه بیاییم و امورات اجرایی کشور و حکومت داری را به دست کسانی بسپریم که از دشمنان بترسند و ارزش های انقلاب اسلامی را زیر پا بگذارند.

وی اظهارداشت: این همه برنامه های ضد و نقیض ارزش های انقلاب و اسلام در جامعه مشاهده می شود همگی ناشی از ضعف مدیریت دولت ها و مسئولین بوده است، و الله مردم همان مردم شهید پرور و انقلابی هستند، اگر این بی عدالتی ها ، قاچاق ها، اختلاس ها، حقوق های نجومی و دیگر بی بند و باریها در کشور مشاهده می شود ناشی از ضعف عملکردی و غیر ارزشی دولت ها است نه حکومت و نظام ما، این را مردم عادی و عوام هم می فهمند چه برسد به مسئولین بالادست بنابراین باید با حضور پر رنگ کسی را انتخاب کنیم که خون شهدای ما را زیر پا نگذارد بلکه با انتخاب فرد اصلاح کسی را منتخب امورات اجرای خود کنیم تا ضمن اینکه تابع امر رهبری باشد با اقتدار در برابر برنامه های دشمن بایستد و برای جوانان مملکت خود برنامه کاری داشته باشد.

حسنی نیز با بیان اینکه در انتخابات حتما شرکت خواهد کرد، گفت:ما باز هم با حضور پررنگ در انتخابات، نقشه های دشمن را برای کم جلوه دادن این حضور، به کابوس تبدیل می کنیم و مجدد به آنها نشان می دهیم هنوز هم این مردم پشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن روی روحیه انقلابی مردم تمرکز کرده و با ترفندهای مختلف می خواهد نفوذ کند، اظهار داشت: ما با توجه به بیانات مقام معظم رهبری حساسیت های جامعه و برنامه های دشمنان را می فهمیم و با حضور سبز و نشاط خود در انتخابات به کسی رای می دهیم که از دشمنان نترسد و به راحتی کشور را وا ندهد، رییس جمهور شخص دوم مملکت هست نباید دیدگاههای شخصی خود را برای مردم تحمیل دهد و یا نباید اجازه نفوذ بیگانه را به خود دهد.

راننده مینی بوس افزود: مردم باید در این انتخابات بصیرت لازم را داشته باشند به کسی رای بدهند که به فکر اقشار ضعیف جامعه، اشتغال جوانان، اقتصاد کشور، اقتدار و امنیت جامعه باشد .

جوان ماهنشانی با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد گفت: من از رییس جمهور کشور می خواهم همان طور که ما با حضور در پای صندوق های رای شرکت کرده و فردی را منتخب می کنیم، آنها هم بعد انتخابات جوانان و مردم را فراموش نکنند بلکه به فکر مشلات این جوانان باشند، جوانان امروزه مشکل کار و اشتغال، ازدواج و مسکن دارند، رییس جمهور به فکر اینکه واردات از کشورهای خارجی باشد، رو تولیدات داخلی تمرکز کند و از تولیدکننده ها حمایت کند تا هم مشکل بیکاری حل شود و هم مشکل اقتصادی کشور بر طرف شود.

بانوی ماهنشانی نیز اظهار کرد: به رئیس جمهوری رای می دهم که آرمان‌های انقلاب را به تحقق برساند نه اینکه دشمن از آمدنش خوشحال شود، انتظار ما جوانان از رییس جمهور این است که به فکر معضلاتی که گریبانگیر جوانان است حل کند، این همه اعتیاد و گرفتار شدن جوانان در دام مواد مخدر ناشی از چه چیزی می تواند باشد اگر حساسیت های حفظ کشور و جوانان اهمیتی برای کسی داشت این فجایای اعتیاد و بیکاری و دیگر برنامه های که در کشور ما پیاده می شود از طرف دشمن هرگز به این پر رنگی نبود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان