Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:52:26 GMT

اجرای سامانه مدیریت حوادث در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۳۳۷۹

اجرای سامانه مدیریت حوادث در اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی افزود: این سامانه اطلاعات امداد و نجات و امکانات تمامی شهرها را در بر دارد.

وی گفت: در هنگام بروز حادثه، سامانه در مدت زمان کوتاهی امکانات موجود محل حادثه، ابعاد و وسعت حادثه و نیازمندی‌ها را پایش کرده و اطلاعات مفید ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تصریح کرد: این سامانه به دلیل اینکه اطلاعات جامعی در اختیار تیم‌های امداد و نجات قرار می‌دهد اهمیت ویژه‌ای در فرماندهی عملیات امداد و نجات دارد.

غیبی گفت: به منظور بهبود امکانات امدادی شهرها راه‌اندازی انبار امدادی طی سال‌های اخیر آغاز شده که تاکنون به غیر از سرعین و کوثر در مابقی شهرستان‌ها انبار امدادی احداث شده است.

وی تصریح کرد: انبار امدادی کوثر نیز در حال احداث بوده و ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد در عین حال برای احداث انبار امدادی سرعین نیز زمین لازم در حال تهیه و آماده‌سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به احداث ساختمان امدادی گرمی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: این ساختمان نیز ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی جمعه شب به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مبنی برگیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

کاوسی افزود: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

کد خبر 6095948

دیگر خبرها

  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت