Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:18:21 GMT

جمال اجلالی: حالم خوب است اما تارهای صوتی‌ام گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۴۰۹۰

جمال اجلالی: حالم خوب است اما تارهای صوتی‌ام گرفته است

این روزها حال عمومی این هنرمند خوب است اما به گفته‌ خودش به دلیل گرفتگی تارهای صوتی‌، قادر به فعالیت هنری نیست.

به گزارش مشرق،‌ جمال اجلالی را با نقش آقای قندی در سریال «برای آخرین بار» و همچنین ایفای نقش در سریال به‌یادماندنی «در قلب من» می‌شناسیم ولی متاسفانه مدتی بود این بازیگر پیشکسوت به دلیل عارضه‌ی مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد و قدرت تکلم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها حال عمومی این هنرمند خوب است اما به گفته‌ خودش به دلیل گرفتگی تارهای صوتی‌، قادر به فعالیت هنری نیست.

جمال اجلالی درباره‌ی وضعیت جسمانی این روزهایش گفت: حالم خوب است اما تارهای صوتی‌ام گرفته است و به دلیل گرفتگی تارهای‌ صوتی‌ام نمی‌توانم کار کنم. وی در ادامه گفت: از آنجا که از نظر فیزیکی و بدنی دچار نقص عضو شده بودم، باید این نقص عضو را از طریق ورزش و گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی جبران می‌کردم.

بازیگر «برای آخرین بار» اظهار کرد: بر اثر مشکلی که به وجود آمده بود، قدرت راه رفتن خود را از دست داده بودم، اما الان خیلی بهترم و می‌توانم راه بروم. جمال اجلالی بازیگر سریال «دوردست ها» است که بهمن ماه 95 هنگام گریم در این سریال، دچار خون ریزی مغزی و در بیمارستان ساری بستری شد.

جمال اجلالی سابقه بازی در سریال‌هایی چون «در قلب من»، «خداحافظ بچه‌ها» و «بچه‌های بهشت» به کارگردنی خسرو معصومی را داشته است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073908 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • فیلم| سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد