Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه ای خطاب به رئیس مجلس نوشت: حمایت شما از دولت این شائبه را به وجود آورده که حیات سیاسی خود را به بقای روحانی گره زده اید.

متن این نامه خطاب به لاریجانی به شرح زیر است:

با توجه به نزدیک بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بر خود لازم دانستیم نکاتی را به سمع و نظر جنابعالی برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به جهت رعایت استقلال قوا و با توجه به چهارچوب وظایف مربوطه هرگونه ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به جریان انتخابات به نفع یکی از نامزدها طبعا خلاف قانون و عرف مناسبات سیاسی در جمهوری اسلامی است.


ورود صریح شما به عرصه انتخابات که همراه با حمایت از دولت مستقر و گاها در جهت تخطئه رقبای جناب آقای روحانی بوده است، این شائبه را در فضای سیاسی به وجود آورده است که خدای ناکرده شما حیات سیاسی خود را به ریاست جمهوری جناب آقای روحانی گره زده اید و در جهت ابقای ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنید.


چنانچه جناب آقای جلالی، رییس مرکز پژوهش ها و یار دیرین شما نیز تا مرحله نامه نگاری به رقبای روحانی پیش رفته اند و همچنین گفته شد وعده هایی که برخی رقبای روحانی داده اند امکان پذیر نیست. در این باره دو نکته قابل تامل است:

اول آنکه مردم اتفاقا با این سیاست و رویکرد مشکل دارند که تا در رابطه با حل مشکلات آنان سخن به میان می آید، دوستانی چون شما، حرف از نمی شود و نمی توانیم می زنند. در ثانی مگر در قانون برنامه توسعه ششم، تاکید نشده است که «آمار بیکاری از ۱۲ درصد به هشت درصد کاهش یابد و باید هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود»؟ اگر این چنین است وعده های رقبای آقای روحانی با مفاد برنامه توسعه چه منافاتی دارد که از آنها انتقاد می کنید؟


اگر وعده های رقبای جناب آقای روحانی که همان متن برنامه توسعه ششم است، عملی نیست، پس برنامه توسعه ششم هم عملی نیست. یعنی شما چیزی را مصوب کرده اید که عملی نیست.


لکن به عنوان توصیه از جانب جنبش دانشجویی به جنابعالی عرض می کنیم با این اظهار نظرها حیات سیاسی خود را به آقای روحانی گره نزنید چرا که ایشان به شواهد اوضاع و خنان مردم از مقبولیت مناسبی برخوردار نبوده و این امر باعث تضعیف شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی نیز می گردد.


در اخر یک سوال مهم در اذهان عموم مردم بجای مانده است که مجلس و جنابعالی برای حقوق های نجومی چه کردید؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

متن این احکام به صورت جداگانه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان زاده

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل مؤثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقا کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

کد خبر 6097841

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (19 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)