Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی با شرق و غرب درحال درگیری است، ما انقلاب نکردیم که دولتی را برکنار کنیم یا اینکه دولتی را برقرار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازطوبی گلستان؛سردار رحمت الله صادقی بعدازظهر امروز در جمع فعالین رسانه استان با اشاره به رسالت و تکلیف بسیج رسانه اظهار کرد: زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی در مقابله به روش نظامی با ما مأیوس شده اند، روی آورده اند به تغییر رفتار و این تغییر رفتار یک بخشش تغییر رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار صادقی افزود: در تخریب ساختار علاوه بر اینکه دشمن به نتیجه ای نرسید بلکه تحت تفکر انقلاب اسلامی شده است، این ماهیت تفکر انقلابی است. خیلی ها فکر کرده اند این انقلاب مانند کالایی است که بتوان آن را صادر یا وارد کرد.

ما انقلاب نکرده ایم که دولتی را برکنار یا برقرار کنیم

فرمانده سپاه نینوا استان با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شرق و غرب درحال درگیری است، ما انقلاب نکردیم که دولتی را برکنار کنیم یا اینکه دولتی را برقرار کنیم، بسیج هم طبق آیه شریفه وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ ادعا کرده است که ظرفیت های موجود را کنار هم جمع کند.

وی در ادامه با تشریح بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: خرمشهرهای جدیدی در پیش داریم، این پیام رهبر انقلاب نشان از این است که افکار در تسخیر استکبار جهانی است، خرمشهرهای جدید که نیاز به فتح دارد چگونه باید از آن دفاع کرد، این خرمشهر ما عین زمان جنگ نیاز به یک سری امکانات برای مقابله دارد.

وظایف بسیج رسانه همچون وظایف بسیجیان دوران جنگ باید باشد

صادقی افزود: این وظیفه بسیج رسانه است تا ابزار های لازم را در مقابله با این طرز تفکر پیش رو به کار ببندد و ایستادگی کند، باید بسیج رسانه در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و رسالت های انقلابی گام بردارد.

فرمانده سپاه نینوا استان با اشاره به رشادت های بسیجیان در عرصه های مختلف تاکید کرد: بسیج رسانه مانند بسیجیانی که آن طرف مرز جغرافیایی مشغول به رشادت هستند و معادلات دشمن را بهم می ریزند باشد و تا مرز شهادت گام بردارد.

وی گفت: ما با دقت در رفتار و افکار شهداء درس های خوبی میتوانیم دریافت کنیم، در دفاع مقدس هیچ کدام از شهدای ما سربند جمهوری اسلامی را نداشته اند، تمام سربند های شهداء محدود بود یا به اسامی اذکار الهی یا ذکر ائمه اطهار، این چه پیامی برای ما دارد؟!

بیان فرهنگ شهداء در رسانه ها مهجور است

سردار صادقی با ابراز گله مندی از برخی رسانه ها اذعان داشت: در حال حاضر یک کاشی با یک قدمتی تیتر اول برخی شبکه های تلوزیونی و یا رسانه های دیگر شده ولی شهدای ما در رسانه ها جایی برای نشر فرهنگ ندارند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این مطلب که موضوع جنگ نرم امروزه بیان افکار و فعالیت های پهلوی است تاکید کرد: بیان زندگی و فعالیت های پهلوی در اذهان عمومی بزرگترین موضوع دکترین جنگ نرم است.

ما در جهت اراده خداوند در حال حرکت و در این راه از احدی ترسی نداریم

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به رفتار برخی از مسئولین بیان کرد: چرا در این شرایط باید چیزی در مناظره ها گفته شود که دشمن از آن شاد شود؟! شعار مرگ بر اسرائیل همیشه بر روی لبان ما است، ما نه تنها بر روی موشک های ما این شعار را می نویسیم بلکه در گلوله ها و قطرات خودکار هم خواهیم نوشت که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

صادقی در پایان افزود:اینکه انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیاء است یعنی انقلابی داریم پر خطر برای دولت های مستکبر و اسرائیل، جامعه ای داریم که نباید در آن فساد رایج باشد، جامعه پاکی را رقم بزنیم، تولید ملی در آن رواج داشته باشد، ما در جهت اراده خدا مشغول به حرکت هستیم و در این راه از احدی هم ترسی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد