Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دانشمندان در دانشگاه کارنگی ملون موفق شدند تا با استفاده از اسپری رنگ رسانا، تقریبا تمام اجسام را به یک صفحه لمسی تبدیل کنند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،این دانشمندان برای انجام این پژوهش از فرآیندی مشابه با فرآیند صفحه‌های لمسی گوشی‌های هوشمند استفاده کردند که Electrick نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجایی که اجسامی مانند گیتار دارای بار الکتریکی نیستند، ابتدا باید با پوششی از یک رنگ رسانا یا مواد دیگر که اجازه عبور جریان برق را می‌دهد پوشش داده شود.

در حال حاضر صفحه‌های لمسی بیشتر به صفحه‌های کوچک گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها محدود می‌شود اما با استفاده از این روش می‌توان دیوارها، اسباب بازی‌ها، ابزار آلات مختلف، مبلمان و فرمان را نیز به صفحه لمسی تبدیل کرد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه تماشایی اصابت رعد و برق به آتشفشان (فیلم) برخورد صاعقه با هواپیما در فرودگاه ونکوور (فیلم) لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌‌مرغ را توصیه می‌کنند؟
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • راه‌های برطرف کردن سریع گرفتگی بینی
  • آیا سیاره‌ای کشف نشده در منظومه شمسی ما وجود دارد؟