Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، سید رضا صالحی امیری عصر سه شنبه در حاشیه دومین بازدید خود از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: معتقدم جابجایی محل برپایی نمایشگاه به مصلحت نیست.
وی گفت: متاسفانه از سال گذسته تا کنون توسعه زیر ساختی انجام نشده و امیدوارم شهرداری برای سال ٩٧ نواقص زیرساختی را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیرتاکید کرد: امیدوارم شهردار و شهرداری تهران صدای وزارت ارشاد را بشنود و مشکلات و نواقص شهر آفتاب را برطرف کند.
صالحی امیری درباره دیدار با ناشران غرفه کودک و نوجوان گفت:عمده گلایه ها از گرما بود که برای رفع این مشکل باید اقدام کرد.
وزیر ارشاد درباره دیدار با مدیران بانک ها از جمله بانک شهر گفت: تفاهم کردیم با بانک های بزرگ مشخصا با بانک صادرات، ملی، بانک آینده و بانک شهر و چند شرکت سرمایه گذاری که یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر ثبت شده است در بورس فعال شود.
عضو کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: این قدم بسیار مثبتی است که ما در برنامه هایمان وعده کرده بودیم.
به گفته وی هدف از این کار سوق دادن بخشی از منابع موجود و بیمه ها برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و همچنین تحقق شعار سال یعنی اشتغال و تولید است.
صالحی امیری در پاسخ به خبرنگاری درباره جابه جایی نمایشگاه کتاب گفت: هر گونه تصمیم برای جابه جایی با معاونت فرهنگی و موسسه نمایشگاه ها بوده و هر گونه تصمیم گیری بر عهده شورای سیاست گذاری است؛ با این حال فعلا تصمیمی برای جابه جایی نیست.
وزیر فرهنگ وارشاداسلا می اظهار داشت: معتقدم تغییر مکان به مصلحت نیست و اینجا مناسب ترین فضا برای برگزاری نمایشگاه است.

**مهمان ویژه نمایشگاه کتاب سال آینده مشخص نشده است
صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر مهمان سال آینده نمایشگاه کتاب گفت: قرار بود چین مهمان ویژه نمایشگاه سال آینده باشد که این مهم به سال ٢٠١٩ منتقل شد؛ البته ٤ کشور در لیست ما قرار دارند؛ مکزیک، اسپانیا، صربستان و ژاپن و مرجع تصمیم گیری جلسه شورای سیاست گذاری بعد از نمایشگاه کتاب است.
ادامه دارد ....
فراهنگ 1355 * 1823 خبرنگار: علی اکبرقزوینیان * انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید