Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرهنگ نیوز»
2024-04-23@20:41:11 GMT

پرویز سروری اسامی لیست خدمت را اعلام کرد + جدول

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۶۶۳۲

پرویز سروری اسامی لیست خدمت را اعلام کرد + جدول

به گزارش فرهنگ نیوز ، پرویز سروری در نشست خبری خود لیست خدمت اعضای این لیست را برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

۱. مهدی چمران، ۲. پرویز سروری، ۳. محسن پیرهادی، ۴. جلال ملکی، ۵. حبیب کاشانی، ۶. علیرضا دبیر، ۷. مرتضی طلایی، ۸. غلامرضا قاسمیان، ۹. سید علی ریاض، ۱۰. مجتبی شاکری، ۱۱. اقبال شاکری، ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا تقی پور، ۱۳. بابک نگاهداری، ۱۴. عبدالمقیم ناصحی، ۱۵. الهه راستگو، ۱۶. زهره سادات لاجوردی، ۱۷. ابوالفضل قناعتی، ۱۸. مهدی اقراریان، ۱۹. هادی ذاکری، ۲۰. حمزه شکیب، ۲۱. سوده نجفی


به گزارش فرهنگ نیوز ، پرویز سروری در مراسم اعلام لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ همانطور که وعده داده بودیم لیست خدمت نیازهای شهر را رصد خواهد کرد و افرادی برای خدمت انتخاب خواهند شد که اسامی آنان اعلام شد.

وی افزود: شاهد هستیم لیستی کاملاً کارشناسی و تخصصی به جمع‌بندی رسیده است تا با هم شعار در خدمت شهرمان هستیم را اعلام کنیم.

سروری بیان داشت: برای هر یک از مناطق تهران دفتری را افتتاح می‌کنیم و هر کدام از نمایندگانی که از لیست خدمت وارد شورا شدند در یکی از مناطق تهران برای بررسی و حل مشکلات و معضلات شهر حضور خواهند داشت و در مجموع در صحن شورا این مطالبات را پیگیری خواهیم کرد.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: ما به دنبال آن هستیم که شهری هوشمند، دانش‌بنیان و بیدار داشته باشیم و به دنبال آن هستیم که شب‌های تهران را فعال کنیم و همین طور کاهش آلودگی هوا و ضریب ایمنی را بالا ببریم.

وی یادآور شد: در 14 سال اخیر خدمات خوبی به شهر ارائه شده است ولی کافی و لازم نیست و نیاز است گام‌هایی را با سرعت بیشتری برداریم.

سروری یادآور شد: از نوابغ کشوری در لیست خدمت وجود دارد و جوان‌گرایی نیز در این لیست قابل مشاهده است. 7 نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص، متعهد و با توان شهر هستند و ما با این لیست نوید یک شورای پرتحرک را می‌دهیم.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز از علمای توانمندی استفاده کرده‌ایم.

رئیس ستاد لیست خدمت بیان داشت: از فعالین دانشجویی و رسانه‌ای نیز در جمع اعضای لیست خدمت حضور دارند و با توجه به ظرفیت‌های این لیست افق روشنی را برای شهر تهران می‌بینیم.

وی گفت: حضور 17 نفر از متخصصین مدیریت شهری پیام روشنی از تخصص‌گرایی در لیست خدم می‌دهد.

سروری گفت: ما این وعده را داده بودیم که لیست تخصصی و کارشناسی ارائه کنیم و اعضای لیست خدمت همتی را برای ایجاد شهری هوشمندتر و بیدارتر خواهد داشت.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تأکید کرد: همه اعضای این لیست همه همت خود را خواهند داشت که کارآمدی نیروهای انقلاب را به نمایش بگذارند.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)

شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش عصر ایران، پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جايگزينى تاكسى هاى فرسوده با تاكسى هاى برقى آغاز شد. در اين توافق نامه كه به امضاى سامان فيروزى مديرعامل كرمان موتور و شادى ملكى سرپرست تاكسى رانى شهر تهران رسيد، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحج ايگزينى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر می باشد

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E۵۰A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس)

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • برای نخستین بار در ایران؛ باستان‌شناسی در خدمت پلیس آگاهی
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز