Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دانش آموزان نوجوان خراسان این استان تا کنون موفق به کسب ۶ رتبه برتر کشوری درجشنواره نوجوان خوارزمی شدند گفت:مرحله کشوری این رقابت ها مرداد در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس لامعی ظهر امروز در جشنواره نوجوان خوارزمی که در دبیرستان نمونه شهید مطهری بیرجند برگزار شداظهار داشت: امسال 28 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول در این جشنواره شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره خوارزمی 85 درصد از دانش آموزان استان را شامل می‌شودافزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در واقع حلقه اتصال بین جشنواره جابربن حیان در دوره ابتدایی و جشنواره جوان خوارزمی در دوره متوسطه دوم است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 150 فرهنگی از خراسان جنوبی به عنوان مربی، سرپرست، داور و ناظر تخصصی و عوامل اجرایی در مراحل مختلف برگزاری جشنواره خوارزمی فعالیت دارند.

لامعی افزود: در این دوره 12 تیم متشکل از 168 دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه اول با محتوای ادبیات فارسی، زبان خارجه، مسابقات آزمایشگاهی، پژوهش بازار به مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان خوارزمی راه یافتند و 6 تیم از خراسان جنوبی به مرحله کشوری که در تابستان امسال به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شودراه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان خراسان جنوبی تاکنون 6 رتبه برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کردنداظهار داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی ترغیب دانش آموزان به انجام فعالیت‌های پژوهشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 6 رتبه برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان استان کسب شده است گفت: امسال 28 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول که 85 درصد از دانش آموزان استان هستند در این جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/

R41348/P4001/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه