Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی فرماندار کنگان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه طی سخنانی احضار داشت: در روزهای آینده در انتخابات بسیار مهم و تأثیر گذار در سطح ملی و دیگری در سطح محلی پیش رو داشته که انتظار میرود با رعایت اصل بی طرفی به تکلیف شرعی و قانونی خویش عمل نمائیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،یوسفی فرماندار کنگان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه طی سخنانی احضار داشت: در روزهای آینده در انتخابات بسیار مهم و تأثیر گذار در سطح ملی و دیگری در سطح محلی پیش رو داشته که انتظار میرود با رعایت اصل بی طرفی به تکلیف شرعی و قانونی خویش عمل نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شماها به عنوان مسئول اصلی اجرائی انتخابات وظیفه سنگین و حساسی را بر عهده دارید و لذا باید تلاش کنید که این مسئولیت به بهترین نحو انجام شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان با بیان اینکه دغدغه ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است گفت: با همکاری شما در کمال سلامت و بدون کوچکترین مسائل امنیتی انتخاباتی سالم- با نشاط و پر شور و با مشارکت حداکثری مردم فراهم نمائیم.
فرماندار کنگان در ادامه به رعایت بی طرفی و التزام به قانون توسط همه عوامل اجرائی و دست اندر کاران انتخابات تأکید کرد و گفت: صیانت از آراء مردم بر عهده تک تک همه عوامل اجرائی و مسئولین برگزاری انتخابات است چرا که رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می شود و از این امانت به خوبی پاسداری کنید تا خدشه ای به روند انتخابات وارد نشود.
مهندس عبدالنبی یوسفی در ادامه گفت: قانون انتخابات باید توسط نمایندگان فرماندار مرور شود تا در زمان انتخابات با آمادگی کامل، برای پاسخگوئی به تمامی مسائل به منظور شفاف سازی آمادگی را داشته باشند.
در این جلسه رؤسای هیأت های نظارت- هیأت اجرائی به بیان مطالبی پیرامون شأن و جایگاه نمایندگان فرماندار در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ایراد نمودند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود