Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: عبدالله ناصری، چهره سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با نامه نیوز با اشاره به انتشار لیست 21 نفره از سوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای‌شهر تهران، گفت: در این انتخابات دست اصلاح طلبان برای انتخاب افراد کاملا باز بود، زیرا شورای نگهبان مانند انتخابات مجلس قلع و قمعی انجام نداد. البته کثرت ثبت‌نام کنندگان کار را برای بستن لیست سخت کرده بود، اما در نهایت شورای عالی اصلاح‌طلبان با جمع بندی و در نظر گرفتن معیارهای مورد نظر این افراد را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: از آنجایی که شورای عالی به عنوان مرجع نهایی اصلاح‌طلبان این لیست را ارائه کرده است از آن پیروی می‌کنم؛ اما به عنوان یک شخص اصلاح‌طلبِ کنش‌گر به شخصه 50 درصد این لیست را نسبت به افرادی که خارج از این لیست مانده‌اند حائز مدیریت نمی‌دانم، البته 50 درصد دیگر لیست را افرادی توانا و قابل دفاع می‌دانم.
 
ناصری با بیان اینکه افراد بهتر و موجه‌تری می‌توانستند در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: البته شورای عالی اصلاح طلبان باید در این خصوص پاسخگو باشد، اما معتقدم اصلاح‌طلبان باید تابع نظر نهایی این شورا باشند.
 
این فعال سیاسی ادامه داد: در این شرایط نباید از اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری غافل شویم و لیست‌های موازی با لیست کنونی منتشرکنیم؛ نظرم این است که برخی از افراد اگر توانایی دارند با شورای عالی وارد مذاکره شده و لیست را تغییر دهند اگر نه به این نظر تمکین کنند.
 
ناصری با بیان اینکه اگر دوستان منتقد کار تشکیلاتی را پذیرفته‌اند باید به نظر نهایی احترام بگذارند ،تصریح کرد: تبعا شورای عالی سیاست گذاری مورد توافق و اعتماد همه اصلاح‌طلبان است، اما باید بگویم این لیست نتوانست من را به عنوان یک ناظر اصلاح‌طلب راضی کند!
 
این فعال سیاسی یادآور شد: به همه‌ دوستان اصلاح‌طلب توصیه می‌کنم که دغدغه انتخابات شورای‌شهر باعث نشود که از انتخابات مهم‌تری مانند ریاست‌جمهوری غافل شویم؛ زیرا جدال در میان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار جدی است.

وی ادامه داد: بنابراین معتقدم حتی اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای‌شهر تهران به لیست رقیب ببازند اما از آن سو روحانی پیروز میدان شود، بازهم برنده نهایی اصلاح‌طلبان خواهند بود زیرا عرصه ریاست‌جمهوری بسیار مهم‌تر است.
 
ناصری با اشاره به اینکه هر لیستی که منتشر شود تبعا مخالف و موافقان خاص خود را دارد، تصریح کرد: شخصا می‌گویم اگر بخواهم برای رای دادن پای صندوق رای بروم نمی‌توانم متقاعد شوم که به همه لیست رای بدهم! مگر اینکه فقط بخواهم یک کار تشکیلاتی انجام دهم  و نام هر 21 نفر را برگه رای بنویسم.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟

جهانگیری گفت: رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم. الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند. الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

به گزارش اعتماد، بخش‌هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، را بخوانید؛

بعد از سال ۸۸ بانی شدم و به اتفاق آقایان موسوی لاری و مجید انصاری خدمت رهبری رسیدیم.

بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

 

سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

بعضی نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟