Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه 96 با اخبار جدیدی از سینما، تلویزیون و عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به کلید خوردن فیلمبرداری سریال محبوب "پایتخت 5" اشاره کرد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه 96 با اخبار جدیدی از سینما، تلویزیون و عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به کلید خوردن فیلمبرداری سریال محبوب "پایتخت 5" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمود کلاری فیلمبردار صاحب سبک سینمای ایران، حضورش در فیلم "به وقت شام" ابراهیم حاتمی‌کیا منتفی شد. دلیل این عدم همکاری مشغول بودن کلاری در پروژه "بمب" پیمان معادی اعلام شده است.یکی دیگر از اخبار روز چهارشنبه را می‌توان حضور سجاد افشاریان نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون در نمایشگاه کتاب دانست. وی برای جشن امضا مجموعه شعر خود به نام "اسکارلت دهه شصت" به نشر چشمه رفته بود.آغاز تصویربرداری پایتخت5 در شیرگاه مازندران+ عکس به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، تصویربرداری سریال پایتخت5 در شهرستان شیرگاه استان مازندران آغاز شد.

درحالی‌که پیش‌ از این برخی رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبرهایی از آغاز فیلم‌برداری سریال پایتخت 5 در شهرهای مختلف داده بودند، ولی تصویربرداری این سریال با حضور عوامل اصلی و بازیگران «پایتخت5» صبح دیروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت آغاز شد. برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. حضرت مهدی (عج) در دوره غیبت صغرا از راه ۴ نایب با مردم در ارتباط بودند/ غیبت کبرا تا زمان مصلحت خداوند ادامه پیدا می‌کند احمد طا‌ها مرادی کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: امام زمان (عج) پس از پایان دوره غیبت کبرا و به محض اینکه ظهور کنند، پرچم پیامبر (ص) را در دست می‌گیرند و دین خدا را در سراسر گیتی زنده نگاه می‌دارند.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. فروش کتاب توسط بهاره رهنما یک حرکت نمادین بود/با فروش کتاب‌های قاچاق در نمایشگاه کتاب برخورد شدمهدی اسماعیلی معاون اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص برآورد نمایشگاه طی شش روز گذشته از آن گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط جوی سه روز نخست نمایشگاه، بازخوردها و بازتاب‌های برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مثبت بوده و از روند برگزاری رضایت داریم. برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. حضور نویسنده خنداونه در نمایشگاه کتاب/اسکارلت دهه شصت رونمایی شدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هفتمین روز از نمایشگاه کتاب تهران با اخبار و حواشی گوناگونی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به حضور سجاد افشاریان نویسنده برنامه خندوانه اشاره کرد.

وی که دیروز برای امضا مجموعه شعر "اسکارلت دهه شصت" در غرفه نشر چشمه حاضر شده و علاوه بر این کار به گرفتن سلفی و گفت و گو با علاقه‌مندان خود پرداخت.برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. محمود کلاری به وقت شام نرسید/فیلمبردار فیلم جدید حاتمی‌کیا چه کسی استبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلمنامه "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" چند روز پیش موفق به دریافت پروانه ساخت شد و در حالی که همه منتظر شروع فیلمبرداری این اثر بودند خبر تازه‌ای درخصوص این فیلم منتشر شد.

محمود کلاری که پیش از این از حضور قطعی‌اش در پروژه به وقت شام یاد می‌شد، با توجه به همزمانی این اثر با "بمب" ساخته پیمان معادی به فیلم حاتمی‌کیا نرسید. کلاری پیش از این فیلم و اواخر سال گذشته از حضورش در بمب پرده‌برداری کرده بود.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. نمی‌خواهم نام کیان مختارنامه خراب شود/تهیه‌کنندگان با دیدن وضعیتم قراردادهایم را فسخ می‌کنندرضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت جسمی خود گفت: اگر یک انسان برای توصیف وضع خوب جسمانی از کلمه صد‌در‌صد استفاده کند، من الان هفتاد درصد از وضع جسمی خود راضی هستم. خدا را شکر نسبت به سالها و ماه‌های گذشته بهتر شده‌ام و همچنان درمان را ادامه می‌دهم.برای مشاهده این گفت و گو اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده