Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان بسته ویژه‌ای شامل فیلم کوتاه، داستانی و نماهنگ را برای اکران آماده کرده است.

به گزارش «قدس آنلاین»، دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان بسته ویژه‌ای شامل فیلم کوتاه داستانی «کرایه ها آماده»، «کوچه های انتظار»، «بیا شمعتو فوت کن!»، «انجمن حجتیه»، نماهنگ «اشتیاق» و «باران عشق» را برای اکران و نمایش آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فیلم کوتاه داستانی «کرایه ها آماده» به کارگردانی «حسین دارابی» و تهیه کنندگی «مسعود اسماعیلی» در مدت زمان ۱۶ دقیقه روایتگر داستان معلمی است که کیف پولش را گم کرده است و دچار دردسر می‌شود.

«کوچه های انتظار» به کارگردانی «حمیدرضا مجیدی» در مدت زمان ۱۰ دقیقه فیلم کوتاه داستانی دیگری است که برای نمایش در ایام مبارک نیمه شعبان درنظر گرفته شده است.

دیگر اثر ارائه شده برای نمایش به مناسبت نیمه شعبان، فیلم کوتاه «بیا شمعتو فوت کن!» به کارگردانی «سیده صدیقه میرغفاری» است که در مدت زمان ۱۰ دقیقه تهیه شده و روایتگر دختربچه ای است که با مساله غیبت و انتظار روبه رو می شود.

فیلم کوتاه داستانی «انجمن حجتیه» به کارگردانی «حمید عبدالله زاده اقدم» اثر دیگر آماده شده برای نمایش در ایام نیمه شعبان است که در مدت زمان ۵ دقیقه ساخته شده و مخاطب در آن، نظاره‌گر گذر عمر فردی با تفکر حجتیه است.

مخاطبان و علاقمندان در ایام مبارک نیمه شعبان و در قالب بسته ویژه عمار می توانند نماهنگ «اشتیاق» با موضوع مهدویت را مشاهده کنند. این نماهنگ به کارگردانی «مهدیار عقابی» در مدت زمان ۷ دقیقه ساخته شده و جمعی از جوانان محله ای را نشان می دهد که در مسجد محل دور هم جمع می شوند تا برای عید نیمه شعبان جشن برپا کنند.

آخرین اثر درنظر گرفته شده از سوی جشنواره عمار برای نمایش نماهنگ «باران عشق» است. این نماهنگ با موضوع مهدویت و به کارگردانی «مهدی عبدی» در مدت زمان ۲ دقیقه است، سرود این نماهنگ را بچه های بسیج حوزه مقاومت ۴ شهید ورزیده اجرا کردند.

گفتنی است علاقمندان برای دریافت فیلم ها می توانند به سایت سامانه اکران مردمی جشنواره عمار به آدرس ekran.ammarfilm.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیع آخر ماه را رصد کنید

ماه دوازدهم اردیبهشت‌ به تربیع آخر می‌رسد، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و قبل طلوع آفتاب در آسمان به صورت برجسته قابل مشاهده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چهارشنبه -دوازدهم اردیبهشت- ماه وارد تربیع آخر می‌شود، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و در آسمان قبل طلوع آفتاب ظاهر می‌‎شود، این پدیده از اصفهان از ساعت ۰۱:۲۲ تا ساعت ۱۱:۲۸ قابل مشاهده است؛ در این زمان از چرخه ماهانه، ماه تقریباً نیمه روشن به نظر می‌رسد.

ماه هر چهار هفته یک‌بار به دور زمین می‌چرخد و موجب می‏‌شود فازهای آن از ماه نو، ربع اول، ماه کامل و ربع آخر هر ۲۹.۵ روز یک بار تغییر کند؛ ماه همان‌طور که در این چرخه پیشرفت می‌کند، در زمان‌های مختلف روز قابل مشاهده است، به طوری که در تربیع آخر نیمه‌های شب طلوع می‌کند تا سحر در بلندی آسمان ظاهر می‌‎شود و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

ماه روزهای آینده هر روز دیرتر طلوع می‌کند، به‌طوری که قبل از طلوع خورشید برای مدت زمان کمتری قابل مشاهده است؛ همچنین زمانی که به ماه نو می‌رسد، حوالی سحر طلوع می‌کند و حوالی غروب نیز غروب می‌کند و تنها در طول روز قابل مشاهده است.

کد خبر 749487

دیگر خبرها

  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما