Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:15:05 GMT

حبیبی: روحانی نمی‌تواند ذهن مردم را دیوار کشی کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۹۹۲۲

حبیبی: روحانی نمی‌تواند ذهن مردم را دیوار کشی کنید

دبیرکل حزب موتلفه خطاب به روحانی گفت: نمی‌توانید در ذهن مردم دیوار کشی کنید و بگویید حق ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را ندارید چون مردم با گوشت و پوست و استخوان خود کارکرد شما را لمس می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از اظهارات آقای روحانی در همدان و ارومیه گفت: روحانی فضا را ملتهب می‎خواهد تا مطالبات مردم را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به چرایی اظهارات ساختارشکنانه روحانی، گفت: آقای روحانی بر اساس نظرسنجی های اخیر به این نتیجه رسیده است که بدلیل عدم اجرای وعده‌های خود با ریزش رای روبرو است. لذا اطرافیان او گفته اند شما باید حرفهای ساختارشکنانه بزنید تا بتوانید آرای مخالفین را هم جمع کنید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رویکرد رئیس‌جمهور در طرح اینگونه سخنان انحرافی است، اظهار کرد: او نباید به سمتی برود که فتنه‌گران برایش کف بزنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه روحانی وارد خطط قرمزها شده است گفت: اظهارات وی درهمدان نشان داد او اهداف خود را خارج از موضوع مورد بحث در رقابت ها و نیز مطالبات معیشتی مردم دنبال می‌کند.

وی افزود: چون او در عمل به وعده‌های اقتصادی دستش خالی است، مجبور است افکار عمومی را به سمتی هدایت کند که مردم از موضوع اصلی منحرف شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: روحانی در حال دیوارکشی بین دولت دهم و یازدهم است و نمی‌خواهد به کسی اجازه دهد تا به این طرف دیوار بیاید و کارنامه او را ارزیابی کند.

حبیبی با بیان اینکه روحانی رقبای خود را بدون ارائه حتی یک سند متهم به کاسبی تحریم می‌کند، گفت: این در حالی است که او از کاسبی برخی وزرای خود هیچ حرفی نمی‌زند.

وی خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: شما نمی‌توانید در ذهن مردم دیوار کشی کنید و بگویید حق ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را ندارید. مردم با گوشت و پوست و استخوان خود کارکرد شما را لمس می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی باید پاسخ بدهد که چه کسی تا به حال دیوار کشیدن در پیاده‌روها را ولو به تلویح بیان کرده است. روحانی باید پاسخ بدهد به چه دلیلی قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با منافقان جنایتکار و آدمکش که دستشان به خون هزاران نفر از مردم کوچه و بازار طرفدار انقلاب آلوده است را زیر سوال می‌برد.

حبیبی اظهار کرد: روحانی باید پاسخ دهد که چرا موضوع مهم قدرت دفاعی ما را به موضوعات کوچکی مثل برجام گره می‌زند تا از آن استفاده انتخاباتی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری

جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی را درباره طرح جدید انسدد در مرزهای شرقی کشور ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی گفت: مسئولیت مرز‌های کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرز‌ها را دارد. در بعضی از مرز‌ها مانند مرز‌های شمال غربی و مرز‌های شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرز‌ها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست‌ها ممکن است از این مرز‌ها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسداد‌های فیزیکی در این مرز‌ها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن‌ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوار‌ها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرز‌های کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرز‌ها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آدم ربایی در شیراز
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم