Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@18:17:36 GMT

مرگ بیش از ۵۰۰۰ ماهی در دریاچه نئور اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۰۵۰۶

محمد خداپرست با بیان این مطلب گفت: در پایش‌های انجام شده در منطقه دریاچه نئور و پس از کالبدگشایی برخی ماهیان تلف شده علایم بیماری خاصی در آنها مشاهده نشد.

وی گفت: با توجه به وقوع سیلاب در منطقه و با توجه به گل و لای جمع شده در ورودی سد و افزایش کدری آب در سطح می توان علت تلفات را تجمع گل و لای در آبشش ماهیان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونه برداری از آب دریاچه و ماهیان تلف شده برای آزمایش های بیشتر انجام شده و پاکسازی و دفع ماهیان تلف شده نیز در حال انجام می باشد.

دریاچه نئور در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل به سمت خلخال در دامنه‌ های رنگارنگ رشته کوه باغرو در ارتفاع ۲۷۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد و وسعت آن بیش از ۲۲۰ هکتار است و بیشترین عمق این دریاچه ۵/۵ متر و میانگین ژرفای آن سه متر است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا