Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:15:24 GMT

سومین امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند بیجار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۰۷۸۶

سومین امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند بیجار معرفی شد

به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان بیجار در این نشست با اشاره به سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری گفت: اردیبهشت معطر خاطره ای است که همیشه به یاد مردم ولایت دوست دیارکهن گروس خواهد ماند.
بیژن زندیه با دعوت از همه مدیران و روحانیون برای ایجاد سهولت و رغبت بیشتر مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: هر وقت دشمن درباره توهم حضور و پشتیبانی کم مردمی به نقطه ای امیدوار کننده برسد به این نظام ضربه می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار تاکید کرد: طمع دشمن تسلط بر همه چیزاین ملت است و بهترین راه برای حصول به این هدف را تفرقه می داند.
زندیه افزود: بهترین پاسخ به این طمع دشمنان، حضور پر شور و وحدت آفرین مردم در پای صندوق های رای است.
حجت الاسلام محمد باقر احدی نیز در آغازین سخن خود پس از معارفه گفت: همه سرباز اسلام هستیم و وظیفه ای جز ادای وظیفه برای نشر و تحکیم اسلام نداریم.
وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور و قیام نجات بخش حضرت قائم آل محمد(ص) دانست و تاکید کرد: کمک به تحکیم پایه های انقلاب اسلامی در واقع کمک به اسلام و تربیت سربازان آینده اسلام است.
حجت الاسلام محمد باقر احدی متولد روسای اوچ گنبد ازتوابع شهر حسن آباد یاسوکند، دارای تحصیلات فوق لیسانس حوزوی است.
7350/1904
خبرنگار: سید باقر سبحانی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
*برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد