Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@14:34:24 GMT

مربیان و سرگروه‌های صالحین همدان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۱۹۳۸

مربیان و سرگروه‌های صالحین همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سرهنگ برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان از مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه‌های مقاومت خواهران سپاه ناحیه همدان تجلیل شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

...ابتدای گزارش

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم، در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

کد خبر 745415

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام