Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@06:42:50 GMT

با اين ويژگي ها، آقايان شيفته تان مي شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۲۶۴۷

خبرگزاري آريا -


اگر مي خواهيد دل مردتان را ببريد ثابت کنيد که شريک زندگي ايده آلي براي او خواهيد بود‎

اگر عشق زندگي تان را دوست داريد و دلتان مي خواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنيد، ما در اينجا خصوصياتي را به شما معرفي مي کنيم که اگر رعايت کنيد، بهترين انتخاب او براي زندگي آينده اش خواهيد بود.

شايد در اوايل رابطه برايتان سخت باشد که بهترين خود را ارائه دهيد، اما هر چه زمان بيشتر بگذرد و شما احساس راحتي بيشتري با شريک زندگي تان کنيد، بهتر و بيشتر مي توانيد جنبه هاي مثبت خود را ارائه دهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر عشق زندگي تان را دوست داريد و دلتان مي خواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنيد، ما در اينجا خصوصياتي را به شما معرفي مي کنيم که اگر رعايت کنيد، بهترين انتخاب او براي زندگي آينده اش خواهيد بود.

بلند پرواز باشيد
روحيه بلند پروازي براي آقايان جذابيت دارد. اگر شما به دنبال مردي هستيد که تنها از شما حمايت کند، طوري که ديگر احتياجي به کار کردن نداشته باشيد يا اين که قهرماني بخواهيد تا تمام مشکلات تان را حل کند، در اين صورت براي هيچ مردي جذاب نخواهيد بود.

شما بايد براي زندگي تان هدف داشته باشيد. اگر زندگي تان روي برنامه باشد و براي رسيدن به خواسته هايتان تلاش کنيد، از چشم ديگران نيز جذاب تر به نظر خواهيد رسيد. در واقع، با هدف هايتان به او ثابت مي کنيد که زندگي با شما نه تنها کسل کننده نيست، بلکه پر از هيجان است.

به خودتان رسيدگي کنيد
فرقي نمي کند که چند ماه يا چند سال عشق تان را مي شناسيد، حتي اگر يک سال از رابطه تان گذشته باشد، نبايد تنها به اين دليل که با او احساس راحتي مي کنيد، خودتان را رها کرده و ديگر مثل سابق به ظاهرتان نرسيد. شما بايد هميشه بيشترين تلاش خود را کنيد تا زيباتر از هميشه به نظر آييد.

هميشه به اين فکر کنيد که ديدار اول تان است، سعي کنيد دل طرف مقابل تان را هر طوري شده به دست آوريد. اگر شما براي ظاهر و زيبايي تان ارزش قائل شويد، از نظر ديگران نيز زيبا خواهيد بود.

تکيه گاه باشيد
اگر مي خواهيد دل مردتان را ببريد و به او ثابت کنيد که شريک زندگي ايده آلي براي او خواهيد بود، بايد نشان دهيد که تکيه گاه محکمي براي او هستيد، به اين معني که او هميشه مي تواند روي شما حساب باز کند. رابطه عاطفي يک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است.

اگر عشق زندگي تان بدانيد که حتي زماني که شغل اش را از دست داد يا مريض و افسرده شد، شما کنارش هستيد و چون روزهاي خوش دست اش را در دست تان مي فشاريد و زير گوشش زمزمه مي کنيد: «تو تنها نيستي»، حتما در اولين فرصت به شما پيشنهاد ازداوج خواهد داد.

براي رابطه تلاش کنيد
با تلاش کردن براي رابطه، به عشق زندگي تان نشان مي دهيد که اين رابطه براي شما اهميت دارد و همين موجب مي شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه اي فراز و نشيب هاي خود را دارد، بنابراين اگر شما نشان دهيد که در شرايط سخت به جاي فرار کردن، مي ايستيد و تمام تلاش خود را مي کنيد تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده ايد که انتخاب خوبي براي يک زندگي مشترک نيز خواهيد بود.

در انتخاب کلمات محتاط باشيد
آقايان خانم هايي را که خيلي واضح و صريح حسادت، عصبانيت و ناراحتي خود را نشان دهيد و هيچ کنترلي بر رفتارهاي منفي خود ندارند را به هيچ وجه نمي پسندند. شما مي توانيد احساسات منفي خود را به شيوه اي مثبت بروز دهيد، تنها کافي است بخواهيد.

اين که دوست نداريد زن ديگري به عشق زندگي تان نزديک شود، کاملا طبيعي است و حتي به طرف مقابل تان نيز علاقه و حس مالکيت شما را نسبت به او نشان مي دهد اما بيان آن نيز راهي دارد.

هيچ کسي دوست ندارد روي يک پوست تخم مرغ شکسته راه رود، هيچ مردي نمي خواهد که همسرش مدام بر سرش فرياد بزند، بنابراين اگر مي خواهيد که انتخاب اول فردي باشيد، در انتخاب کلماتي که به کار مي گيريد، محتاطانه تر عمل کنيد.

در نهايت، اگر مي خواهيد زني باشيد که عشق زندگي تان تمايل به زندگي مشترک با شما را داشته باشد، بايد بهترين خود را ارائه دهيد. با رعايت نکاتي که در بالا برايتان آورده ايم، مطمئن باشيد که هر مردي آرزوي زندگي با شما را خواهد داشت.

منبع: برترينها

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به راحتی قبل نمی‌برد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی