Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه بازار پوشاک و لباس‌فروشان کرمانشاه با رکود مواجه است گفت: رکود در بازار لباس‌فروشی‌های کرمانشاه را مجبور به حراج اجناس خود کرده است.

اکبر پناهیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه 10 درصد معادل 30 واحد لباس‌فروشی کرمانشاه در یک سال گذشته تعطیل شده است اظهار داشت: سه تا پنج بار در سال یا پایان هر فصل مجوز برای حراج لباس‌فروشی‌ها صادر می‌شود اما به دنبال رکود در بازار متقاضی طرح حراج بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون 290 واحد صنفی عضو اتحادیه لباس‌فروشان کرمانشاه هستند عنوان کرد: در یک سال گذشته 30 واحد صنفی به دلیل رکود و اجاره سنگین تعطیل شده است و در این مدت پروانه فعالیت برای 20 واحد صادر شده است.

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلاتی برای واحدهای تعطیل شده در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: زمانی تسهیلات 20 میلیون تومانی به دارندگان پروانه کسب پرداخت می‌شد اما اکنون بسیار محدود شده است.

پناهیان با اشاره به اینکه ریشه تعطیلی واحدهای لباس‌فروشی در کرمانشاه به معضل بیکاری مربوط می‌شود، افزود: بیکاری در استان سبب می‌شود افراد تحصیل کرده بدون هیچ تجربه‌ای با سرمایه خانواده به ناچار به لباس‌فروشی روی آورند که در نهایت عدم تجربه، کرایه سنگین و رکود بازار این واحدها را به تعطیلی می‌کشاند.

وی گفت: تعطیلی واحدهای لباس‌فروشی ناشی از بیکاری و عدم تجربه در کرمانشاه در یکی دو سال اخیر شدت یافته و مسئولان نه‌تنها نسبت به این موضوع بلکه نسبت به هیچ موضوع دیگری توجه ندارند در حالی که ایجاد فرصت، اعطای وام، پشتیبانی و تک نرخی کردن بازار پوشاک را رونق می‌بخشد.

پناهیان با بیان اینکه باید با تولیدکنندگان اجناس مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی برخورد شود، عنوان کرد: زمانی بر مانکنهای موجود در بازار انتقاد بود که گفته شد باید با 6 واحد اصلی تولیدکننده مانکن در کشور برخورد شود و در زمینه لباسهای مغایر با عرف نیز به جای خرده‌فروشان باید با تولیدکنندگان برخورد شود.

انتهای پیام /

R41380/P1011115/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی

به گزارش همشهری آنلاین، در فیلم «مسخره باز» همایون غنی‌زاده هم تمام ماجرا بر سر «مو» است؛ یک تار مو، سیبیل، موی بلند، موی خوش‌رنگ، موی مقاوم، شستن کله و یک سلمانی کوچک با سه صندلی. جایی که شاپور، شاگرد کاظم خان دور از چشم او موی مشتریان را بعد از کوتاهی نگه می‌دارد و می‌فروشد. داستان خرید و فروش مو نه فقط در فیلم‌ها که در زندگی خیلی از زنان اتفاق افتاده و یک داستان واقعی است.

آنجا که یخچال و ماشین و لوازم دست‌دوم آگهی می‌کنند، گیس‌های بافته‌شده مو را هم می‌توان پیدا کرد که با پیشنهاد قیمت یا با قیمت‌های توافقی، دنبال مشتری هستند. برخی هم آگهی می‌دهند که خریدار موی طبیعی‌اند و بالاترین قیمت را برای موهای کوتاه شده‌ پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات دروغین و اعتماد بیجا | چرا نباید هر چیزی را در فضای مجازی باور کنیم؟

خرید و فروش موی طبیعی این روزها رونق زیادی پیدا کرده و تعداد کسانی که مایل به فروختن موهای خود هستند افزایش پیدا کرده تا از گیسوهایشان کلاه گیس‌های رنگارنگ درست شود. کافی است سری به مغازه‌های خیابان منوچهری بزنید تا ببینید که گیسوها دسته‌دسته، شاخه‌شاخه یا از سقف آویزانند یا کنج دیوار، سیر و پر نشسته‌اند به تماشا. به تماشای کسی که بیاید دستی بر آنها بکشد، تکان شان دهد و شاید همین‌جا، در همان مغازه شلوغ، با چند اسکناس، سرنوشت‌شان به سرنوشت دیگری گره بخورد.

شاخه‌شاخه، دسته‌دسته مو، با هر باز و بسته‌شدن در، در هم غوطه می‌خورند، رنگ به رنگ. مشکی پرکلاغی، زیتونی، طلایی و قهوه‌ای روشن و تیره با یک کش سیاه، از هم جدا شده‌اند. سقف، پشت همین دسته‌های مو پنهان شده، دسته‌های مو که هرکدام قصه‌ای دارند، قصه دختربچه‌ها و زنان جوان، با موهای بلند خرمایی و طلایی که به وقت رفتن، یا چشمان شان از اشکی که در آن جوش خورده، برق می‌زند یا به خنده‌ای، کش آمده اما پس سر همه‌شان، قیچی رد زخمش را جا گذاشته است.

کد خبر 849814 برچسب‌ها عکس - عکاس تبلیغات زنان

دیگر خبرها

  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود