Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@13:59:51 GMT

«ارسلان قاسمی» هم به افق خیره می شود/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۲۸۷۳

«ارسلان قاسمی» هم به افق خیره می شود/ عکس

یک نفر صدای خوبی دارد و موفق می شود، نوش جانش.

یک نفر هنرمند است و بازیگری را خوب بلد است و موفق می شود، نوش جانش.

یک نفر هم صرفاً صورت دارد و هیچ، و موفق میشود. اینجاست که خود عبارت نوش جانش هم میلی برای حضور در جمله پیدا نمیکند و میرود توی تراس و سیگار میشکد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس از عضویت ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم در تشکل‌های معلم محور استان خبر داد.
فرشید قاسمی در نخستین نشست تشکیلاتی تشکل‌های معلم محور استان فارس که با حضور ۷۰۰ نفر از سرگروه‌های این تشکل‌ها برگزار شد، گفت: این تشکل‌ها در راستای بهره مندی از خرد جمعی، تکریم مقام معلم و تحول در نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۴ تشکل معلم محور در استان فارس شامل تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول تشکیل شده است.
قاسمی با بیان اینکه برنامه سه ساله آموزش و پرورش فارس ترسیم شده است، افزود: برای دستیابی به اهداف این برنامه از ایده‌ها و ابتکارات معلمان جوان عضو تشکل‌های معلم محور بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: بینش، دانش، کرامت و مهارت‌هایی که معلمان عضو تشکل‌های معلم محور استان از آن برخوردارند می‌تواند الگوی سایر معلمان کشور قرتر گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ۶۴ هزار معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در استان فارس مشغول فعالیت هستند که زمینه عضویت آنها در تشکل‌های معلم محور فراهم شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!
  • جوان سنندجی جانش را فدای نجات همشهریان خود کرد
  • ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم