Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود معلمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بعد از مناظره دوم مقداری سبد رأی نامزدها در کشور تغییر کرد و می‌بینیم نامزدهای جریان انقلابی رشد خوبی داشتند.

وی از دلایل افزایش آرای رئیسی و قالیباف بعد از مناظره دوم را طفره رفتن طرف مقابل از پاسخ به سؤالات و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای دانست و افزود: در مناظره جمعه مقداری فریب‌کاری و عدم صداقت و عدم تقوای سیاسی روحانی و جهانگیری آشکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلمی گفت: همچنین با توجه به صحبت‌های دیروز رهبر معظم انقلاب فاش شد که در سند 2030 این دولت بدون اجازه نظام و بدون هماهنگی با مسؤولان کشور این سند را امضا و ابلاغ کرده است و همین موضوع نیز سبد رأی این جریان غیرانقلابی را کاهش می‌دهد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: احساس می‌کنم فضای کشور به سمت خوبی در حال پیش‌روی است ولی مردم باید مراقب عملیات روانی کاندیداهای جریان غرب‌گرا باشند.

معلمی در بیان اقدامات روانی جریان غرب‌گرا در انتخابات گفت: دروغ‌‌پراکنی، ترساندن مردم از جنگ و ایجاد دوقطبی مصنوعی و تخریب طرف مقابل و رقیب‌هراسی از شگردهای عملیات روانی این جریان است و قطعا در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد رئیسی درباره مناظره احمدی‌نژاد و روحانی تصریح کرد: این صحبت رئیسی درست است چون هر سؤالی که از روحانی و جهانگیری می‌پرسند می‌روند سراغ دولت قبل و باید روحانی مشکلش را با احمدی‌نژاد حل کند و نسبت به عملکرد خودش پاسخگو باشد و از پاسخ به سؤالات طفره نرود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: درخواست من از مردم این است که فضای این چند سال را دیدند و متوجه شدند که این‌ها علاوه بر ضعف در ساختار اقتصادی کشور می‌خواهند به نوعی انقلابی‌زدایی کنند و حتی امام(ره) را آن‌طور که خود می‌خواهند معرفی کنند که کرباسچی در این زمینه به شهدای مدافع حرم توهین می‌کند و دیگری در ایلام به امام رضا(ع) جسارت می‌کند؛ بنابراین امیدوارم مردم تصمیمی بگیرند که کشور از این وضعیت نجات پیدا کند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود