Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دولت تدبیر وامید ممنون هستیم کار را در ماه های اول دولت بعدی دارند سبک می کنند این ها فقط قسمت کوچکی از حق مردم است که دارید خیلی دیر هنگام پرداخت می کنید تا می توانید از این کار ها انجام دهید . به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمد امین توکلی زاده در یادداشتی از بذل و بخشش های انتخاباتی دولت تقدیر کرده و نوشت: تشکر ویژه از دولت تدبیر وامید برای عدم توزیع سیب زمینی انتخاباتی خدا را شکر که مدد جویان بهزیستی وکمیته امداد در فصل آخر دولت کمک های خوبی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدا را شکر که میان روستائیان وعشایر کنسرو مرغ و سبد غذایی رایگان در فصل آخر دولت توزیع می شود.
خدا را شکر که در فصل آخر دولت وام مسکن 100 میلیون تومانی شد.
خدا را شکر که در فصل آخر دولت مطالبات بازنشستگان پرداخت می شود.
خدارا شکر که در فصل آخر دولت پاسخ نامه های مردمی بعد مدت ها داده می شود.
خدا را شکر در فصل آخر دولت وام های تصویب شده کارآفرینی امید “مهرامام رضای سابق” پرداخت می شود .
خدا رو شکر که در فصل آخر دولت حقوق ها افزایش می یابد و بدهی ها پرداخت می شود
خدا را شکر که در فصل آخر دولت سهام عدالت به مردم پرداخت شد. جداً دم آخری چه دولت مهربان شده، شبانه روزی افتتاح پروژه، هدیه و پاداش خداییش نامردیه تشکر نکنیم !
از دولت تدبیر وامید ممنون هستیم کار را در ماه های اول دولت بعدی دارند سبک می کنند این ها فقط قسمت کوچکی از حق مردم است که دارید خیلی دیر هنگام پرداخت می کنید تا می توانید از این کار ها انجام دهید اما مطمئن باشید ما شما را به تدلیس درانتخابات محکوم نخواهیم کرد.

ولی اندکی به گذشته نگاه کنید ببینید برای توزیع سیب زمینی واثرش بر انتخابات چه بلوایی برپا کردید وآن را سند تقلب در انتخابات قلمداد کردید .

مردم هوشیار هستند همه حق خود را از شما می گیرند ولی به کسی که باید رای خواهند داد .
باتشکر ویژه از دولت تدبیر وامید به خاطر اقدامات ماه های پایانی !!
چقدر انتخابات خوبه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر