Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در قم، رئیس موسسه آینده روشن در سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که صبح امروز در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) حضور شرکت کنندگان در این همایش را مصداق تعظیم شعائر الهی دانست و گزارشی از فعالیتهای یکساله همایش ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ابراز داشت: مجموعه مقالات برگزیده و منتخب در سه الی چهار جلد منتشر و در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد ضمن آنکه با مراجع معظم تقلید و سران دیگر ادیان و مذاهب دیدارهایی داشته ایم که گزارش آن در خبرنامه همایش به چاپ می‌رسد.

پورسیدآقایی تجلیل از مهدی یاوران در عرصه‌های مختلف را بخش دیگر این همایش عنوان کرد و افزود: از شخصیت عیسی قاسم گرفته تا آتش نشانان شهید و شهرداری قم به عنوان مهدی یاور و، ولی یاور تجلیل می‌شوند.

او افزود: مقالات رسیده به زبان فارسی بالغ بر ۱۶۵ مقاله است که ۹۰ مورد آن پذیرفته شده است همچنین ۳۰ مقاله هم به صورت مشترک نوشته شده است.

دبیر علمی همایش دکترین مهدویت همچنین از دریافت ۵۳ مقاله از کشورهای خارجی خبر داد و گفت: این مقالات از کشورهایی، چون مراکش، آرژانتین، انگلستان به دست ما رسیده است.

او با اشاره به مدعوین همایش عنوان داشت: ۲۴ مهمان خارجی در همایش حضور یافتند و ۵۰ نفر از میهمانان جامعه الزهرا هم در جمع ما حضور دارند که مجموعا ۷۴ مهمان خارجی داریم که از ۳۱ کشور جهان هستند.

پورسیدآقایی از اعزام مبلغ به خارج از کشور با همکاری مجمع جهانی اهل بیت خبر داد و گفت: امسال ۱۰ نفر را به کشورهای مختلف اعزام کرده ایم و در این زمینه بزرگان و علمایی در این زمینه مساعدت نموده اند.

او از اندیشه مهدویت به عنوان انرژی فوق هسته‌ای در دست پیروان ادیان نام برد و افزود: می‌توان از این اندیشه گرانسنگ برای رفع ظلم استفاده کرد.

دبیر همایش، رونمایی از آثار مهدوی و شعر مهدوی را از دیگر برنامه‌های این همایش ذکر کرد و گفت: یکی از این آثار ۲۶ جلد است که متعلق حوزه‌های علمیه خواهران می‌باشد که برای اولین بار رونمایی می‌گردد.

سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از امروز به مدت دو روز و در دو نوبت صبح و عصر در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شده و فردا ظهر به کار خود پایان می‌دهد.انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این همایش سه روزه که از ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکردهای شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری های عصب شناختی را مد نظر دارد.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز رایانه و فناوری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می تواند در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاوردهای آن در زمینه های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشورهای مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه های مختلف شناختی نیز دایر می‌شود.

کد خبر 6087626 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود