Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:22:23 GMT

جزئیات مناظره بین ستادهای رئیسی و روحانی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۴۴۴۱

جزئیات مناظره بین ستادهای رئیسی و روحانی در گیلان

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان جزئیات مناظره بین ستادهای رئیسی و روحانی در گیلان را تشریح کرد.

محمد رضایی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به پیشنهاد رسمی برگزاری مناظره با ستاد روحانی اظهار داشت: چند روز پیش نامه‌ای از جانب ستاد جوانان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خطاب به رئیس ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان گیلان نوشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلانتصریح کرد: این نامه با مضمون تشکیل کمیته‌ای مشترک برای تعیین شرایط و قواعد مناظره بین اعضای ستادهای این دو کاندیدای ریاست جمهوری در استان گیلانرسانه‌ای شد و در همان شب به دست سارنگ حسن‌پور رسید.

وی درباره جزئیات ارسال نامه گفت: رئیس ستاد جوانان حجت‌الاسلام روحانی پس از دریافت نامه مورد نظر از طریق پیک، شماره تماس بنده را گرفته و اعلام کردند در تماس تلفنی پاسخ این درخواست را می‌دهند.

رضایی‌فرد درباره اهداف تشکیل کمیته مشترک بین ستاد حجت‌الاسلامرئیسی و حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: در این کمیته 2 الی 3 نفر از ستاد آقایان رئیسی و روحانی در جلسه‌ای درباره آیین نامه مناظره تصمیم می‌گیرند.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان تصریح کرد: آیین نامه مناظره شامل مجموعه جزئیات و کلیات برگزاری مناظره از جمله مکان مناظره، تعداد و نحوه دعوت از مدعوین و سایر مسائل مربوط به یک مناظره رسمی است.

وی برگزاری مناظرهرا باعث شفاف سازی مسائل روز جامعه توسط حامیان کاندیداها بیان داشت و گفت: این‌گونه مناظرات برای نخستین بار سنگ بنای خوبی جهت آشنایی نسل جوان با افکار و عقاید رئیسی و روحانی است که در نتیجه این مناظره، مردم قضاوت و تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان گیلان در معرفی افراد مناظره کننده در ستاد آقای رئیسی بیان داشت: این افراد از بین نیروهای جوان، انقلابی و چهره‌های ممتاز دانشگاهی و حوزوی هستند که در ستاد آقایرئیسی به وفور دیده می‌شوند.

رضایی‌فرداز درخواستی دیگر جهت مناظره باستاد آقای روحانی خبر داد و افزود: هنوز نامه نگاری‌های رسمی انجام نشده است اما تصمیم بر این است که چنین مناظره‌ای با حضور اساتید دانشگاه و حوزه هر دو ستاد درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شود.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا شاه منصوری درمورد صدور حکم محرومیت 10 ساله برای هوادار خاطی سپاهان، اظهار داشت: درمورد تخلف هوادار منتسب به باشگاه سپاهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه تخلف در حیطه و محوطه ورزشگاه رقم خورده، صلاحیت رسیدگی دارد.

به نقل از فارس از طرفی کمیته انضباطی می‌تواند به تخلف تماشاگران هر تیم از این جهت که عضو منتسب به آن تیم و ارکان باشگاه هستند، رسیدگی کند. وی افزود: رای صادره کمیته انضباطی نیز کاملا منطبق بر موازین آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و کدهای اخلاقی فیفا است و معقول، مستدل و مستند با موازین حقوقی است.کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به وقوع این تخلف در محیطی فوتبالی و ورزشی آیا می‌‎توان پرونده این فرد را در محاکم قضایی خارج از فوتبال نیز پیگیری کرد، توضیح داد: روند و رویه حقوقی که مذکر شدیم، در حیطه مسائل حقوقی و قضایی فوتبال است اما از باب جنبه عمومی جرم نیز با توجه به این که فعل و گفتار این فرد، موجب تشویش اذهان عمومی شده و او الفاظی را به کار برده که باعث وهن، توهین و مکدر شدن اجتماع وسیعی از بانوان کشورمان و طرفداران خانم فوتبال شده است، مدعی العموم نیز از طریق دادسراهای عمومی و انقلاب طبق قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 می‌تواند رسیدگی و طرح دعوا کند.شاه‌منصوری ادامه داد: در این قانون نیز جریمه‌هایی مثل جزای نقدی، شلاق و حبس برای شخص متخلف در نظر گرفته شده است. دادسرای عمومی و انقلاب می‌توانند طبق موازین کیفری با این شخص برخورد کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902769

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!