Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:صفایی فراهانی با بیان اینکه اگر به جایروحانی بودم در مناظرات به داستان 4 و 96 درصدی اقای قالیباف می پرداختم، گفت: چونعملا 4 درصد یعنی سه میلیون و دویست هزار نفر و وقتی به این تعداد گفته میشود:"زالو صفت" یک توهین بزرگ به جامعه ایرانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چنانچه قصد دارند،بگویند « 96 درصد از مردم محرومند» که با این حرف مدیریت نظام را زیر سوال بردهاند و این مساله واقعا جای نگرانی عمیق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوال پیش می آید که آیا واقعابعد از 38 سال نظام مدیریتی ایران باعث شده که 96 درصد از مردم جامعه، مردمی قابلترحم شوند؟؟

محسن صفایی فراهانی خاطرنشان کرد: باید مشخص شودجناب قالیباف که چنین شعاری می دهند خودش کجای جریان ایستاده؟ آیا جزو 4درصدی هادسته بندی می شود یا 96 درصدی؟ 

این کارشناس اقتصادی افزود: اگر به جای اقایروحانی بودم بر روی شفاف شدن چنین مقولاتی مانور می دادم. باید نشان داده شود کهتوان آقایان برای حفظ منافع ملی در چه وضع و حدی است. حرف کمی نیست"کارافرینان در حال سرمایه گذاری در کشور را زالو صفت خواندن !!!!"

وی با اشاره به اینکه؛ اگر این مدل نگاه بهجامعه حاکم شود، وای بحال مردم است. تاکید کرد: مردم بایستی نگران باشند از اینکهکسانی می خواهند به راس کار بیایند؛ افرادی را که در راستای تولید ثروت ملی کار میکنند زالو صفت می دانند. همه ی این مسائل جای پرداخت دارد و امیدوارم کسانی که بحثو سخنرانی می کنند هم برای جامعه و هم برای کسانی که تصمیم گیرنده هستند تبیینکنند که تبعات این صحبت ها برای منافع، مصالح و امنیت ملی چقدر نگران کننده است.

این سیاستمدار اصلاح طلب در پایان گفت: بعید میدانم اگر این صحبت ها صادقانه به مردم زده شود و حقیقت را به آنها بگویند مردمقبول کنند که این وعده ها را قبول کنند یا بخاطرش رای دهند. صرفا گفته می شود کهیارانه را دوم برابر می کنیم؛ خب طبیعتا مردم خوشحال می شوند اما اگر به آنها گفتهشود: «این مبلغی که به شما می دهیم چند برابرش را از آن یکی جیبتان می کشیم مردمقطعا استقبال نمی کنند.

29219

 

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر رتبه دوم تردد خودروها بین استانی در سال گذشته کسب کرد و گفت: ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محبوبه شهریاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در طرح نوروزی، جابجایی 297 هزار و 341 مسافر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است، اظهار داشت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان بوشهر در طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش یافته است.

وی جابه‌جایی بیش از 5 میلیون مسافر در سال گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از نظر رشد تردد خودرو بین استانی در سال گذشته، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت تردد خودرو جاده‌ای کشور طی سال گذشته، بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته است. طبق آمار سامانه‌های تردد شمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذرماه بوده است.

شهریاری با اشاره به تردد خودرو بین استانی در نخستین ماه سال جاری بیان کرد: در فروردین ما 1.3 میلیون خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون 19 سامانه نظارت تصویری، 64 سامانه کنترل سرعت، 60 سامانه تردد شمار و 4 سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود