Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:19:42 GMT

امام جمعه ابرکوه: وزارت اطلاعات، چشم بیدار نظام است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۵۰۲۴

امام جمعه ابرکوه: وزارت اطلاعات، چشم بیدار نظام است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بابیان اینکه بقای انقلاب اسلامی رهین تلاش صادقانه سربازان گمنام امام زمان(عج) است اظهارکرد: آنها مایه آرامش و تامین امنیت کشور هستند.
وی افزود: وزارت اطلاعات با خدمات وتلاشهای ایثارگرانه وجهادیش به جناح و گروهی خاصی تعلق ندارد و علاوه بر تامین امنیت در پیشگیری از مفاسد اقتصادی و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی ،مقابله با گسست های سیاسی و تحرکات عوامل نفوذ و جریانات انحرافی نقش آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی ادامه داد: این سربازان فدکار با اشراف کامل اطلاعاتی داخلی و خارجی خود موجب بیم دشمن و امید دوستان انقلاب در جهان شده اند و فعالیتهای مستمری را که در قالب عقل وشرع و عرف و روابط بین الملل دارند، تا پای جان در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری ایستاده اند.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: مجموعه وزارت اطلاعات بعنوان دیده بانان نظام بدون هرگونه گرایش و شائبه سیاسی اهداف نظام ، انقلاب و ولایت را دنبال می کنند و نظارت بصیرانه این مجموعه بر عرصه های فرهنگی ،اقتصادی و مقابله با اختلاس و ارتشاء و قاچاق-فضاهای مجازی، نتایجی صیانت بخش داشته اند.
روز نیمه شعبان میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) بعنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب شهریزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

محمدحسن موسیوند امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی بیان کرد: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند. جا دارد دولتمردان از این قشر حمایت ویژه داشته باشند. از دولتمردان استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف حال خوبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد