Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم بهره برداری از مرکز درمانی خیرساز مرحوم مسیبی درشهر گز و برخوار اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای مهمی به انجام رسیده است و دستاوردهادر سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دکتر رسول زرگرپور دستاوردهای دولت تدبیر و امید را خوب و اثرگذار خواند و افزود: یکی از اقدامات خوب و اثرگذار این دولت، به منصه ی ظهور رسیدن طرح نظام سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداراصفهان با بیان اینکه موافقین و مخالفین دولت و همچین افراد با انصاف و بی انصاف قبول دارند که این طرح مفید و موثر، اساسی و کارآمد بوده است، اظهارداشت: در طرح نظام سلامت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری که فرمودند همراه بیمار فقط باید به فکر بیمار باشند و نه به فکر مسائل مالی، محقق گردید.

زرگرپور با اشاره به اقدامات صورت گرفته با اجرای طرح جامع نظام سلامت در استان، تصریح کرد: از ابتدای احداث بیمارستان ها تا کنون در استان اصفهان ۶ هزار تخت بیمارستانی ایجاد شده بود ولی در دولت تدبیر و امید یک هزار و ۲۰۰ تخت به تختهای بیمارستانی اصفهان افزوده شد..

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ را نمی شود با بهانه های مختلف زیرسوال برد، افزود: در این مدت ۲۰۰ هزار متر مربع فضای بیمارستانی بازسازی شده است و بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در قالب طرح تحول سلامت تنها در اصفهان هزینه شده است.

استانداراصفهان افزود: نتیجه ی اجرای این طرح این است که روستائیان کمتر از ۳ درصد و در شهرها بیماران تنها ۶ درصد از هزینه های درمان را پرداخت می کنند و باید انصاف داشته باشیم و انجام این کار بزرگ را زیر سوال نبریم.

وی اضافه کرد: نمی توان به دلیل مسائل جناحی و سیاسی دستاوردهای بزرگ این دولت را که دستاوردهای نظام است ، نادیده گرفت.

مدیرارشد استان در ادامه اظهارداشت: معتقدم که اصفهان بهشت خیرین است و یکی از نعمات خداوندی است.

رسول زرگرپور با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۶۰۰ مجمع خیرین به صورت تخصصی فعالیت می کنند، ادامه داد: استان اصفهان در زمینه ی خیرین ورزشیار رتبه ی اول کشور را دارد.

وی یادآور شد: در شهرهای کوچک و با سابقه مانند شهرگز حضور خیرین بیشتر دیده می شود و همه برای صدقات جاریه ی خود در این مسیر قدم برداشته اند.

گفتنی است مرکز بهداشتی – درمانی خیرساز مسیبی در شهر گز، با زیربنای هزار و ۹۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال( مساعدت خیر: ۱۵ میلیارد ریال و طرح تحول نظام سلامت: ۱۰ میلیارد ریال) به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در ۱۸ کلاس و ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر مربع فضای ورزشی طراحی و احداث شده است.

برای ساخت این مدرسه در منطقه پردیسان ۳۰ میلیارد تومان به همت خیر هزینه شده و طرح سالن ورزشی نیز در قالب دولتی و با مشارکت خیر به بهره برداری رسیده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدرسه استقرار سه سامانه سلول‌های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ کیلووات است که علاوه بر بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای تامین پایدار شبکه توزیع برق به تأمین هزینه مدرسه‌های نیز کمک می‌کند.

محمود کمانی، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک این وزارتخانه با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای تجهیز مدارس خیرساز به نیروگاه‌های برق خورشیدی، گفت: استان قم با ۱۱ مدرسه مجهز به سلول‌های خورشیدی در این زمینه پیشتاز است.

وی افزود: سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) برق تولیدی این مراکز را به قیمت مناسب خریداری می‌کند که علاوه بر فرهنگ‌سازی برای نسل آینده در تامین هزینه‌های جاری و نگهداری مدارس نیز موثر است.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم با تجلیل از خدمات و اقدامات خیرین مدرسه ساز گفت: استان قم  یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیاز دارد که باید به سرعت این نیاز مرتفع شود.

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است، گفت: در یک برنامه کوتاه مدت با همکاری دستگاه‌های متولی ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

در حال حاضر ۸ هزار و ۳۰۰ پروژه در سطح کشور در دست احداث است که ۵۰ درصد آن‌را خیرین برعهده دارند.

سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه به همت خیرین مدرسه ساز در قم احداث شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد در سطح استان به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی