Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، وحید قلیچ‌ مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس به شدت از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با الوحده انتقاد می‌کند و او را در این دیدار در حد پیت حلبی هم نمی‌داند چرا که توپ اگر به پیت حلبی بخورد برمی‌گردد اما به بیرانوند خورد و وارد دروازه شد. البته از نظر قلیچ مقصر اصلی مربی گلرهای پرسپولیس است چون او در کرواسی شاطر بوده و یک نانوا نمی‌تواند برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس کاری بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در آزادی الوحده را برد و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بازی چطور بود؟


بازی خیلی خوبی بود اما دو تا گل بد خوردند. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و ان‌شاءا... بازی بعد را هم ببرند تا دل مردم شاد شود چون عده‌ای می‌گویند پرسپولیس همیشه تا اینجا می‌آید و حذف می‌شود اما باید کاری کنند تا حرف آن عده عوض شود.

فکر می‌کردید الهلال در بازی دیگر گروه فوتبال پاک را به نمایش بگذارد و الریان را ببرد تا پرسپولیس صعود کند؟


من می‌دانستم چنین اتفاقی می‌افتد چون آنها کارشان درست است. آنها هرچه که باشند باز هم به فکر خودشان هستند و اول شرایط خودشان را در نظر می‌گیرند به همین دلیل می‌دانستم که الهلال جوانمردانه بازی می‌کند.

از طارمی هم خیلی انتقاد می‌شد اما در این بازی هت‌تریک کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟


خیلی خوب بود. طارمی نشان می‌دهد که روزبه‌روز دارد به دانش فوتبالش اضافه می‌شود و این اتفاق خیلی خوبی برای طارمی است و اگر این‌طوری پیش برود یک روزی در تیم‌های خوب خارجی بازی می‌کند.

بیرانوند مقابل الوحده دو تا گل بد خورد. در مورد عملکرد او چه صحبتی دارید؟


بیرانوند برعکس طارمی سیر نزولی دارد و به جای اینکه بالا برود و پیشرفت کند، پایین می‌آید و این خیلی بد است. چون بیرانوند یک گلر ملی‌پوش است و سیر نزولی برایش خیلی بد است. اگر من را جای او در این بازی درون دروازه می‌گذاشتند بهتر بود چون مثل پیت حلبی توپ به من می‌خورد و برمی‌گشت و چنین گل‌هایی نمی‌خوردم و اجازه نمی‌دانم دروازه پرسپولیس این‌طوری باز شود اما بیرانوند پیت حلبی هم نبود و توپ به او خورد و وارد دروازه شد و این برای گلر ملی‌پوش بد است. البته همه این‌ها برمی‌گردد به مربی گلرهای پرسپولیس که در تمرینات چکار می‌کند. آیا یک نانوا می‌تواند برای گلرهای پرسپولیس کاری بکند؟ مربی گلرهای پرسپولیس در کرواسی شاطر بوده و حالا می‌خواهد برای دروازه‌بان‌های این تیم بزرگ و پرطرفدار چکار کند.

عده‌ای هم می‌گویند بیرانوند از جایگاهش در درون دروازه پرسپولیس مطمئن است و به همین دلیل افت کرده است. این نظریه را قبول دارید؟


درست است و این حرف را قبول دارم چون پرسپولیس الان گلری ندارد که بیرانوند را تهدید کند. گلر دوم و سوم پرسپولیس چه کسانی هستند؟ بیرانوند در تیم‌ملی هم به خاطر اینکه گلر پرسپولیس است بازی می‌کند.

یعنی بیرانوند در حد تیم‌ملی نیست؟


در حد تیم‌ملی هست اما الان نه و در حال حاضر شرایط تیم‌ملی را ندارد چون گل‌های بدی می‌خورد و یک گلر ملی‌پوش نباید چنین گل‌هایی بخورد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا