Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یزدانی در برنامه «خندوانه» با اشاره به تعداد تیتراژهایی که تا به حال خوانده گفت برای همه کارگردان‌ها به جز فرهادی خوانده‌ام که آن هم امیدوارم قسمت شود. شامگاه چهارشنبه 20 اردیبهشت 96، رضا یزدانی مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان بود.

به گزارش نامه نیوز ، این خواننده موسیقی در ابتدای صحبت‌هایش در «خندوانه» با اشاره به علاقه‌اش به عکاسی گفت: «من به عنوان عکاس در کنسرت های مختلف حاضر می‌شوم و عکس می‌گیرم و به فکر این هستم که یک نمایشگاه عکاسی به راه بیندازم البته هر وقت که شرایط فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه برنامه، یزدانی بعد از اجرای تک گویی که به خواست رامبد جوان قرار شد آن را مثل مرحوم شکیبایی بخواند، خاطره ای از اولین باری که مرحوم شکیبایی را دید تعریف کرد و گفت: «اولین باری که سر فیلمبرداری با هم همکار شدیم در فیلم «حکم» آقای کیمیایی بود که وقتی من داشتم ترانه این کار را می خواندم دیدم اشک مرحوم شکیبایی جاری شد و از من پرسید می‌دانی محمود سیاه کیست، گفتم بله، محمود سیاه به مرحوم شکیبایی می‌گفتند.»

این خواننده همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بیان خاطره‌ای دیگر از مرحوم شکیبایی پرداخت و گفت: «یادم می‌آید من و حمید صدری با هم در تماس بودیم و یک روز که من با او حرف می‌زدم به حمید گفتم می‌خواهم بیایم پیشت و او هم گفت بیا اتفاقا عمو خسرو هم اینجاست، عمو خسرو از آن طرف تلفن پرسید کیست و من شنیدم که وقتی حمید گفت رضاست، گفت بگو نیاد من رویم نمی‌شود جلوی او بخوانم. آن زمان حمید صدری و عمو خسرو برای یک فیلم دیگر که کاری از آقای علی قوی‌تن بود مشغول تمرین و ساخت ترانه بودند.»

جوان در ادامه از اولویت‌های زندگی رضا یزدانی پرسید و او نیز در پاسخ تاکید کرد که خوانندگی الویت اصلی زندگی‌اش است و افزود:« اول خوانندگی دوم خوانندگی سوم خوانندگی و بعد بازیگری.»

او همچنین گفت: «من علاقه زیادی به فوتبال دارم و عضو تیم ستارگان فوتبال هم هستم که برای کارهای خیریه فوتبال بازی می‌کنیم ،همایون شجریان، پژمان بازغی، امیر آقایی، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی و ... هم جزو هم تیمی‌های ما در تیم ستارگان هستند.»

یزدانی در ادامه با اشاره به تیتراژهایی که برای فیلم‌ها و سریال‌ها خوانده است، گفت: «من بیشترین تیتراژ را در بین همکارانم برای فیلم و سریال‌ها خوانده‌ام، 7 کار برای تلویزیون، نزدیک به 15 تیتراژ برای فیلم‌های سینمایی. 5 همکاری با آقای کیمیایی داشتم و برای کارگردان‌هایی مثل آقای فتحی، جیرانی، شهرام شاه‌حسینی و مهدی کرم پور نیز تیتراژ خوانده‌ام.»

این خواننده ادامه داد: «فقط برای آقای فرهادی تا به حال نخوانده‌ام که آن هم انشاالله قسمت شود حتما می‌خوانم.»

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!